XXL Nutrition

Gebruiken jullie dagelijks [AAS] ofzo?

nasty^PhysIc

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Damn als ik al die foto's bekijk gebruiken julli ehet in grote hoeveel heden ofnie?

Wat gebeurd er eingelijk met je als je ongv 5 jaar aan het kuren bent geweest en je krijgt een Auto-ongeluk? Je moet 3 maand revalideren en kan niet Fitnessen?

Heeft iemand daar misschien een Answer op :rolleyes:

Ja elke dag een pilletje na het trainen en een prik in m'n bil!

nasty^PhysIc zei:

Nee. Jongens die kuren doen dat over het algemeen 1-2 keer per jaar voor een periode van 10-12 weken, soms iets langer. Er zijn twee soorten; massa en cuttings kuren (of cycles). Massa spreekt voor zich en een cuttingscycle gebruikt men om tijden het terugbrengen van het vet percentage het verlies van spiermassa tegen te gaan en er hard en gedefinieerd uit te zien.

Het meest ideale is het gebruik van middelen die slechts een keer per week geinjecteerd hoeven te worden. Omdat het vaak even duurt voordat die middelen goed beginnen te werken (3-4 weken), nemen ze in de eerste weken vaak een middel dat sneller werkt.

Tabletten worden dan elke dag ingenomen en als er gekozen is voor injects die snel werken, elke dag of om de dag. Na de kuur doet men er verstandig aan om het een en ander te gebruiken om de eigen testosteron productie die door het toedienen van niet lichaamseigen stoffen in grote hoeveelheden stil is komen te liggen weer op gang te brengen, de eventuele vorming van "b*ch tits" tegen te gaan en ervoor te zorgen dat de hormonale balans snel hersteld wordt. Dat is heel simpel en heel globaal wat men doet. Al met al duurt de kuur inclusief nakuur toch zo'n 3,5-4 maanden waarna het lichaam voldoende tijd moet krijgen om volledig te herstellen alvorens met met een tweede kuur begint. Daarbij houdt men vaak aan dat de tijd die een kuur inclusief nakuur heeft geduurd gevolgd moet worden door eenzelfde periode waarin het lichaam de tijd krijgt om te herstellen. Deze herstel periode is echt minimaal en beter is nog om afhankelijk van de schadelijkheid van de gebruikte stoffen langer te wachten.

Lees de stickies eens voor meer info of gebruik de zoek functie om meer te weten te komen over het hoe en waarom van "stacking" (gebruik van meerdere middelen die elkaar aanvullen) etc etc. Daar zijn ze voor. :)

• Topic Starter Topic Starter
en wat nou als je 5 jaar aan het kuren bent geweest, en je kan BV door een ongeluk niet meer sporten..

wat gebeurd er dan met je lichaam?

nasty^PhysIc zei:
en wat nou als je 5 jaar aan het kuren bent geweest, en je kan BV door een ongeluk niet meer sporten..

wat gebeurd er dan met je lichaam?

Dan raak je alles wat je hebt opgebouwd weer kwijt. Zelfde geldt voor een naturel bodybuilder overigens.

Neen, niet alles. Is afhankelijk van je dieet, als je goed blijft eten blijft het nog wel een tijdje zitten, maar op den duur 'smelten' de spieren wel weg als ze niet getraind worden. Idd zoals axe zegt bij zowel naturel als niet-naturel atleten.

D. zei:
Neen, niet alles. Is afhankelijk van je dieet, als je goed blijft eten blijft het nog wel een tijdje zitten, maar op den duur 'smelten' de spieren wel weg als ze niet getraind worden. Idd zoals axe zegt bij zowel naturel als niet-naturel atleten.

lol, ik heb laatst een artikel in de Sport en fitness gelezen , ging over een man van 33 jaar die had dus wel een auto-ongeluk gehad!

Hij kon 6 maand niet trainen maar moest revalideren. Hij wou een eind aan zijn leven maken! Hij was moddervet geworden alles was ingezakt, Had geen behoefte meer aan coïtus, last van lusteloosheid, en zijn penis kreeg hij niet meer omhoog!

wie moet ik nou geloven?

nasty^PhysIc zei:
lol, ik heb laatst een artikel in de Sport en fitness gelezen , ging over een man van 33 jaar die had dus wel een auto-ongeluk gehad!

Hij kon 6 maand niet trainen maar moest revalideren. Hij wou een eind aan zijn leven maken! Hij was moddervet geworden alles was ingezakt, Had geen behoefte meer aan coïtus, last van lusteloosheid, en zijn penis kreeg hij niet meer omhoog!

wie moet ik nou geloven?

Ja, maar nu maak je het wel heel erg gecompliceerd. Die symptomen die je noemt kunnen ook door depressies zijn ontstaan omdat hij niet meer kon trainen en dergelijke. Als je spieren niet gebruikt worden ze zwak en nemen ze in omvang af. Geldt ook voor niet sporters die bijvoorbeeld weken op bed hebben gelegen en zich verder misschien alleen in een rolstoel konden voortbewegen.

Laatst bewerkt:
hoezo denkt toch iedereen dat alleen als je a.s gebruikt en je stopt met trainen alles gaat hangen en inelkaar zet... moet ik toch regelmatig aan horen... en dan reeg ik me best wel op!!

nasty^PhysIc zei:

wie moet ik nou geloven?

kan alles te maken hebben met zijn ongeval. en er zijn voldoende mensen die steroiden misbruiken ipv. gebruiken. wij zijn hier juist bezig mensen zover te krijgen dat ze nadenken voor ze gaan gebruiken, zich erin verdiepen en er verantwoord mee omgaan. depressiviteit kan diverse redenen hebben en het is simpel niet na te gaan of hij zonder een kuurverleden niet in dezelfde situatie terecht was gekomen. kan me voorstellen dat je van het hele gebeuren niet positiever gestemd raakt.

nasty^PhysIc zei:
Damn als ik al die foto's bekijk gebruiken julli ehet in grote hoeveel heden ofnie?

Wat gebeurd er eingelijk met je als je ongv 5 jaar aan het kuren bent geweest en je krijgt een Auto-ongeluk? Je moet 3 maand revalideren en kan niet Fitnessen?

Heeft iemand daar misschien een Answer op :rolleyes:

Dan zul je door de airbag van spieren de klap sneller overleven dan iemand die minder onwtwikkeld is. Maar je zult heel veel afvallen. Kijk maar naar sterkste man Manfred met armen van 60 cm die viel na zijn ongeluk 80-kg af

80 kg? damn!

gellukig bestaat er zoiets als "spiergeheugen" :rolleyes: :D

80 kilo gvd ey das erg veel is er nog wel wat van em over dan :P

alle artikeln in de S%F die betrekking hebben op doping worden geschreven door het Necedo. dat is het anti-doping bedrijfje van Nederland. Mijn advies is om weinig aan te trekken van wat zij allemaal schrijven. Als je hun verhaklen leest wordt je gewoon bang gemaakt met BS-verhalen..

D.W.

Stel dat je over je natuurlijke limiet heen gaat met anabolen
en je verliest later ineens 80kg, krijg je die dan allemaal terug door spiergeheugen ?
Of kom je niet verder dan je natuurlijke limiet ?

Natural kom je nooit voorbij je natuurlijke limiet.

Overigens kreeg een maat van mij 1,5 jaar geleden longontsteking en had op een gegeven moment 42 graden koorts, hij balanceerde op het randje van de dood. Hij overleefde het en de artsen schreven dat volledig toe aan zij goede lichamelijke conditie. Hij was in goede conditie en had aardig wat spiermassa op zijn frame. Ironisch hoe bodybuilding letterlijk zijn leven redde :) maar dat lees je nergens in de bladen.

Ik denk dat 't geestelijk moelijker is. Wanneer je ziet dat door wat voor reden al je spiermassa de grond in wordt geboord, kan je mentaal behoorlijk depressief raken.

Zelf heb ik drie dagen koorts gehad met 39+ en verloor in drie vier dagen twee centimeter op m'n armen. Moest niet aan eten denken en at maar 1 maaltijd per dag ofzo. Daarintegen zaten die twee centimeter er ook weer binnen een maand aan. :)

dutch windmil zei:
alle artikeln in de S%F die betrekking hebben op doping worden geschreven door het Necedo. dat is het anti-doping bedrijfje van Nederland. Mijn advies is om weinig aan te trekken van wat zij allemaal schrijven. Als je hun verhaklen leest wordt je gewoon bang gemaakt met BS-verhalen..

D.W.

Bullshit, dit was een Column van iemand, Die voor in staan! Vragen aan de redactie! Ik weet natuurlijk niet wie die verhalen heeft geschreven maar het leeg me toch redelijk echt!

soulreaver zei:
Natural kom je nooit voorbij je natuurlijke limiet.

Overigens kreeg een maat van mij 1,5 jaar geleden longontsteking en had op een gegeven moment 42 graden koorts, hij balanceerde op het randje van de dood. Hij overleefde het en de artsen schreven dat volledig toe aan zij goede lichamelijke conditie. Hij was in goede conditie en had aardig wat spiermassa op zijn frame. Ironisch hoe bodybuilding letterlijk zijn leven redde :) maar dat lees je nergens in de bladen.

Mee eens, maar zoals iedereen weet zijn [AAS] al Oud genoeg om alle risico's teweten. Ik heb zelf ook redelijk verdiepd in die zooi, maar als ik de voor- en nadelen naast elkaar zet is het toch niet de moeite waard! Maar misschien veranderd dat nogwel in de toekomst als ik niks meer aankom. Maar dan nog zou ik het met beleid doen!

Als ik zo lees bij de topics onder : Steroid PIC's Dan schrik ik me soms DOOD! Dan post B.v. Iemand een paar foto's van AAS en dan krijgt die vaak van die reacties : '' Oh, Das een goede bro die werkte bij mij lekker, ik zou er nog wel 1 van willen hebben'' Het kwam alleen bij mij zo over als of jullie het er gewoon doorheen knallen als SNOEP! lol :D

Natuurlijkmoet je het zelf weten, alleen ik zou het niet durven! Ik heb wel respect voor de mensen die het wel doen op een verantwoorde mannier ;) (de meeste ckur?)

greets!

Terug
Naar boven