AndroidHealthClinic

Gebruiken jullie dagelijks [AAS] ofzo?

dutch windmil zei:
alle artikeln in de S%F die betrekking hebben op doping worden geschreven door het Necedo. dat is het anti-doping bedrijfje van Nederland. Mijn advies is om weinig aan te trekken van wat zij allemaal schrijven. Als je hun verhaklen leest wordt je gewoon bang gemaakt met BS-verhalen..

D.W.

:thumbs:

Soms staan er gewoon regelrechte onzin-verhalen in. En als je een beetje thuis bent in opstellen schrijven en sT-kennis, zie je ook hoe ze worden opgesteld: Fake--brievenschrijvers worden aangehaald die zogenaamd 'érg onwetend en bezorgd' zijn, en dan volgt er een 'wij-maken-jullie-bang'-verhaaltje dat alleen ingaat op wat er eventueel zou-kunnen-gebeuren.

Ik irriteer me dwars aan hun strijd die ze otch niet winnen, niet op die manier althans.

• Topic Starter Topic Starter
denk dat ik dan ook maar us een briefje ga schrijven ;)

Luister, die brieven die jij bedoelt zijn van de rubriek van PETER VAN DER ZON.

Daar hebben Dutch en ik het beiden NIET over om maar even duidelijk te zijn :D

Het gaat ons om de rubriek achterin het blad. Ik heb die brief die jij bedoelt gelezen, en je kunt simpelweg géén verklaring voor de man z'n bevindingen geven aangezien de brief te kort is. De ware aard van zijn coïtusuele problemen e.d. kan ook psychisch i.v.m. het ongeluk zijn, dus kortom, te kort door de bocht die brief.

soulreaver zei:
Natural kom je nooit voorbij je natuurlijke limiet.

En stel dat je doormiddel van AS over je limiet bent geweest
en je bent weer 80 kilo kwijt en zit er weer onder.
Kan je dan die 80 kilo terug krijgen ZONDER gebruik van AS ?

Vergeet niet dat mensen na zware operaties meestal ontstekingsremmende en allerlei andere revalideringsmedicijnen krijgen die catabool zijn ....

Beste vb is onze vriend Flex Wheeler die er nu bijloopt alsof ie nog nooit gewichten geroken heeft :p

En dat je hiervan depressief word (je zou voor minder) en bijgevolg slecht gaat eten lijkt me hier gewoon een logisch vervolg op

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Luister, die brieven die jij bedoelt zijn van de rubriek van PETER VAN DER ZON.

Daar hebben Dutch en ik het beiden NIET over om maar even duidelijk te zijn :D

Het gaat ons om de rubriek achterin het blad. Ik heb die brief die jij bedoelt gelezen, en je kunt simpelweg géén verklaring voor de man z'n bevindingen geven aangezien de brief te kort is. De ware aard van zijn coïtusuele problemen e.d. kan ook psychisch i.v.m. het ongeluk zijn, dus kortom, te kort door de bocht die brief.

Hmz.. vaageshit he?

Jay Impel zei:
En stel dat je doormiddel van AS over je limiet bent geweest
en je bent weer 80 kilo kwijt en zit er weer onder.
Kan je dan die 80 kilo terug krijgen ZONDER gebruik van AS ?

Ik denk van niet.

nasty^PhysIc zei:

Nee hoor, het is geen vage shit.

Het komt hierop neer: Als je een mening van de dokter wilt dan zul je hem moeten consulteren. Vaak is een telefoontje of een brief niet genoeg.

Zo is het ook met de medische klachten van deze man. Om die even neer te zetten in een brief die binnen een bepaald aantal woorden moet vallen en dan nog een uitkomst willen hebben, dat kan gewoon niet.

kheb die brief ook gelezen was een vragen rubriek aan peter van der zon. die man die had jaren lang constant gebruikt zonder pauze en ook nog behoorlijke hoge dosering. als je nooit stopt met kuren. word je naar een poosje zegmaar chemisch gecastreerd. je ballen worden naar een poos zo klein dat ze nix meer produceren. die mensen zullen dus de rest van hun leven test moeten krijgen. als je zo zwaar en lang gekuurd hebt en geen geen eigen testerone producktie meer hebt heb je nix om op trug tevallen. normaal hersteld je lichaam en komt de test producktie weer op gang. maar als dat het zelf niet meer doet is het logisch dat je alles kwijtraakt.....

en die rubriek over doping is id bullschit ze vertellen alleen de beiwerking en dikken het nog aan. ze doen net of dat je naar een kuurtje gelijk doodneervalt. necedo sucksss. insuline hgh as alles is gevaarlijk maar als je er verstandig mee omgaat zal der weinig gebeuren.

Terug
Naar boven