el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Zullen we dat faillissement maar alvast gaan aanvragen voor België?
Belgie is onlangs in theorie al failliet verklaard :')
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen we dat faillissement maar alvast gaan aanvragen voor België?
Belgie heeft al haar grip verloren op de crediteuren-debiteuren balans. Nog even en de anarchie breekt los. De vraag is alleen nog tot hoever de Vlamingen onder de zee spiegel gaan zakken.
Ik mag hopen dat de woningcorporaties daar minder apatisch zijn dan de aannemingsbedrijven die het wegennet op peil houden.

Ja daar zouden ze eens geld in moet pompen...mijn banden slijten vele malen sneller daar in Belgenland

Het zal wel beteren als eerstdaags het wegenvignet voor buitenlanders wordt goedgekeurd.![]()
Prima, die Westerschelde gooien we dan ook gelijk dicht :evilnana:
Verdrag is verdrag.Dit is een egoïstische houding. De staatsschuld verder opbouwen legt een zware last op de schouders van toekomstige generaties. Bovendien merken we daar wel degelijk wat van, belastingen zullen nog verder omhoog gaan om de begrotingen minder in het rood te laten gaan. En met de hoge werkloosheid die er nu al is wordt dit een sociaal drama.
Ok weten we ook weer hoe jij denktnou en? kijk die nieuwe generatie eens breezers drinken
die mogen van mij allemaal de grond in zakken en hun kinderen ook
die paar normalen hoogbegaafden zijn wel zo slim om te emigreren