MuscleMeat

Shocking News "Geen 80.000 maar 350.000 mensen erbij na regularisatie"

Belgie heeft al haar grip verloren op de crediteuren-debiteuren balans. Nog even en de anarchie breekt los. De vraag is alleen nog tot hoever de Vlamingen onder de zee spiegel gaan zakken.

Ik mag hopen dat de woningcorporaties daar minder apatisch zijn dan de aannemingsbedrijven die het wegennet op peil houden.

Belgie heeft al haar grip verloren op de crediteuren-debiteuren balans. Nog even en de anarchie breekt los. De vraag is alleen nog tot hoever de Vlamingen onder de zee spiegel gaan zakken.

Ik mag hopen dat de woningcorporaties daar minder apatisch zijn dan de aannemingsbedrijven die het wegennet op peil houden.

:roflol:
Ja daar zouden ze eens geld in moet pompen...mijn banden slijten vele malen sneller daar in Belgenland

Word tijd dat de gevangenis opengesteld worden voor rondleidingen.

Dit is een egoïstische houding. De staatsschuld verder opbouwen legt een zware last op de schouders van toekomstige generaties. Bovendien merken we daar wel degelijk wat van, belastingen zullen nog verder omhoog gaan om de begrotingen minder in het rood te laten gaan. En met de hoge werkloosheid die er nu al is wordt dit een sociaal drama.

nou en? kijk die nieuwe generatie eens breezers drinken
die mogen van mij allemaal de grond in zakken en hun kinderen ook
die paar normalen hoogbegaafden zijn wel zo slim om te emigreren

• Topic Starter Topic Starter
zuuuuucht :mad:

De meeste willen als ze eenmaal in de uitkering zitten natuurlijk nooit meer gaan werken. (want waarom zou je voor hetzelfde bedrag gaan werken als je het ook kunt krijgen door niks te doen?)

Terug
Naar boven