Fitness Seller

Geen aders???

Barbarossa21

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
77kg
Goedenavond beste dbb-leden,

Ik heb een originele vraag voor jullie.
ik train al 2 jaar zeer intensief
bf: 19-22%
lengte:170
gewicht:80

Op mijn sportschool heeft iedrreen zeer zichtbare aders zelfs mnsen die meer bf dan mij hebben. Maar bij mij is het totaal niet zichtbaar, niet omdat ik dat wil zien maar het kan zo,zo zijn dat er iets mis met mij is. Kan iemand mij wijsmaken door wat het te maken kan hebben?

Op mijn sportschool heeft iedrreen zeer zichtbare aders zelfs mnsen die meer bf dan mij hebben. Maar bij mij is het totaal niet zichtbaar, niet omdat ik dat wil zien maar het kan zo,zo zijn dat er iets mis met mij is. Kan iemand mij wijsmaken door wat het te maken kan hebben?

Genetics. Sommige mensen op 10% zie je geen aders.

wat is intensief?
welke oefeningen doe je?
waar wil je aderen zien?

aderen boven 22% lijkt me heel knap....

Ga eerst maar eens richting de 12%.., dan zien de aderen vanzelf het daglicht :)

Is genetisch, bij de ene liggen aders dichter bij het oppervlak van de huid dan bij de andere. En ook de dikte van de huid speelt een rol. Jij zal naar een lager vet % moeten gaan om dingen als strepen op je spieren en aders zichtbaar te krijgen.

Dat je op 19-22% haast geen aders ziet is trouwens niet vreemd, ken weinig mensen waarbij dat het geval is.

Ik heb aders op mijn chest :S, vind het echt lelijk, straks krijg ik later een chest ala branch warren :p

Op de borst ben ik ook zeker geen fan van, op de armen is het IMO esthetisch een pluspunt.

als je bf op 19 procent zit is het niet zo vreemd. ik heb zelf 12 % en bij mij zie je ze ook niet.

Het is inderdaad genetisch ook toen ik nog op middelbare school en nog niet trainde had ik duidelijk zichtbare aders, vooral als het warm was. Vond niet iedereen mooi inclusief mezelf weet ik nog.

Met 22% BF no ****ing way!

ik heb het dan weer heel weining en ik sta op 11 procent ofzo. alleen op onderarmen en handen en echt heeeel klein beetje bovenarmen. Als ik keihard aanspan schouders maar gewoon totaal niet.

Mijn vader heeft ook aders op z'n onderarmen, en die zit volgens mij op 40% BF lol.

Zit ook op 10% en je ziet ze ook haast niet. Alleen als ik aanspan of als ik het warm heb.

Terug
Naar boven