MuscleMeat

Geen aders???

• Topic Starter Topic Starter
ooh dus dan is het niet vreemd.. bij iedereen is het verschillend dus.
Bedankt voor jullie reacties jongens!

Ik heb BF rond de 13% en ze beginnen uit mn onderarmen te komen, zeker als ik aan het trainen ben. Voor de rest zie je ze amper, je ziet ze onder mn huid zitten bij mn biceps.

Op mn onderarmen tijdens het trainen steken ze 1 cm ofso uit en kan je ze indrukken haha

Ik heb BF rond de 13% en ze beginnen uit mn onderarmen te komen, zeker als ik aan het trainen ben. Voor de rest zie je ze amper, je ziet ze onder mn huid zitten bij mn biceps.

Op mn onderarmen tijdens het trainen steken ze 1 cm ofso uit en kan je ze indrukken haha

Pics.

Oja?

ik heb 1 dikke ader die altijd zichtbaar is
nana na nanaaaaaaaaa

is idd lichaams eigen en per persoon verschillend lijkt me.

ik zit op 18-19% maar in me onderarmen en/of bovenkant borst komen de aders er goed uit tijdens trainen, geen cm (:P ) maar genoeg om ze duidelijk te zien.

Lekker boeie, als k maar dikke spieren heb, aders vind ik niet interessant :D :D

Met armen trainen heb ik altijd een hele dikke ader over m'n bicep lopen :rolleyes:

Terug
Naar boven