Barbarossa21
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb BF rond de 13% en ze beginnen uit mn onderarmen te komen, zeker als ik aan het trainen ben. Voor de rest zie je ze amper, je ziet ze onder mn huid zitten bij mn biceps.
Op mn onderarmen tijdens het trainen steken ze 1 cm ofso uit en kan je ze indrukken haha
Ik heb BF rond de 13% en ze beginnen uit mn onderarmen te komen, zeker als ik aan het trainen ben. Voor de rest zie je ze amper, je ziet ze onder mn huid zitten bij mn biceps.
Op mn onderarmen tijdens het trainen steken ze 1 cm ofso uit en kan je ze indrukken haha
Mijn vader heeft ook aders op z'n onderarmen, en die zit volgens mij op 40% BF lol.
, mijn pa trouwens ook haha.
Mijn vader heeft ook aders op z'n onderarmen, en die zit volgens mij op 40% BF lol.

Hier, in rust:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=275742
Kijk op mn rechter arm - links of foto bij arm, je ziet hem al beetje lopen als je goed kijkt.
Pics komen wel aan het einde van contest
ja?

Kerel hou toch op, er is helemaal niks te zien laat staan aders!
Hou er maar eens een meetlint naast, als dat adertje van jou 1 cm. uitsteekt vreet ik een bezem.

Okeoke geen hele cm hahaha, maar wel afgerond
niet zo zeuren, ik maakte gewoon een punt ;p
Kerel hou toch op, er is helemaal niks te zien laat staan aders!
Hou er maar eens een meetlint naast, als dat adertje van jou 1 cm. uitsteekt vreet ik een bezem.