Fitness Seller

Geen beeld bij inlogscherm!!

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
ik heb een raar probleem, toen ik mn pc vanochtend opstartte deed hij alles gewoon. maar na het "windows-laad" schermpje, valt het beeld gewoon weg (waar je normaal je username meot aanklikken en password invoeren)
en mn scherm gaat dan automatisch in standby modus.

als ik mijn vidkaart (7800) in de andere SLI slot stop, dan krijg ik WEL beeld, alleen zo heel haperig omdat die daar niet voor bedoeld is natuurlijk.
maar het is wel zo even mogelijk om dit berichtje te typen dus..

iemand idee wat het kan zijn? hardware? software? bios?

thx

Video drivers misschien. Misschien even in veilige modus opstarten, kijken of dat wel werkt. Daarna kijken of er conflicten zijn bij apparaatbeheer ofzo, of anders drivers opnieuw installeren.

resolutie aangepast? of monitor refresh rate?

• Topic Starter Topic Starter
nee niks gedaan, tijdje terug ook al een x gebeurd...na echt 100x mn vidkaart in mn andere SLI slot gepropt te hebben kreeg ik wel beeld, drivers opnieuw geinstalled..en het werkt nu weer. maar waar het door kwam weet ik nog niet.

OKEE! VERDOMME!

net opeens, liep mn pc vast, en vervolgens viel die uit, nu heb ik het PRECIES weer hetzelfde probleem als beschreven in de startpost!! tyfuszooi

Hoe oud is je pc? en wat voor merk is het

probeer eens in veilige modus op te starten, heb je beeld, dan ligt het aan je instellingen

als je in windows geraakt kijk dan eens bij:
Deze Computer > rechtermuisklik > Beheren > Logboeken > Systeem

mss dat er hier een error beschreven staat

Hoe oud is je pc? en wat voor merk is het

bijna 2 jaar oud denk ik, merk..tja heb hem zelf samengesteld, was toen beetje beste van alles wat ik er in heb gepropt.

probeer eens in veilige modus op te starten, heb je beeld, dan ligt het aan je instellingen

als je in windows geraakt kijk dan eens bij:
Deze Computer > rechtermuisklik > Beheren > Logboeken > Systeem

mss dat er hier een error beschreven staat

veilige modus kan niet als ik geen beeld heb lijkt me...

maargoed, na 4 uur gekloot werkt hij weer, beetje de vid.kaart er in en uit gestopt, snap er nog steeds niks van hoe het kan..maargoed.

Vind het wel raar dat je wel tot het windows laadscherm komt en dan niets. Dus ik denk dat er toch iets mis is me videokaart drivers.

wat voor voeding heb je? vanaf dat je voorbij het laadscherm bent, vraag je vid kaart meer power.. mss ligt daar het probleem

ik heb allemaal top spul erin zitten, dus aan de voeding kan et niet liggen, is een Tagan nog wat

Terug
Naar boven