MuscleMeat

Geen eetlust :(

Lees je even in op het forum, je zult zien dat mammoth 2500 iets heel anders is dan creatine;)
gebruik anders de zoekfunctie voor creatine etc. als je ergens vragen over hebt eerst altijd even zoeken:)

Ik heb het ook echt.. Ik haat eten. Maar toch gewoon doen, en voor de rest vloeibare shit erbij gieten tot je vol zit. Is lekker makkelijk.

Wees blij.. Ik ben een lopend gat, zal wat worden met de cut.. Niet klagen gewoon eten, anders kies je beter een andere sport..

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou er wel van om wat te eten, maar ik moet het opbouwen;)

Verder heb ik nog en vraag,

Ik ben zo als jullie weten 16 jaar, en ik ben echt heel klein 1,65 ( mischien er nog ietsje onder) Is er nog wat aan te doen om nog en paar cm er bij te groeien? of ben ik daar te laat voor, ( mischien iets van doktor of zo)?

zit je niet in groeispurt als je 16 bent? of ben je er dan al voorbij ?

jemig, ik heb de groeispeurt al gehad:(

maar ik ben nog fet klein, :(al die meiden zijn langer dan mij weetje hoe onzeker ik me daardoor voel:(
iedereen is langer dan mij, maar ik ben volgens mij nog niet helemaal uitgegroeid, is er nog hoop ????

jemig, ik heb de groeispeurt al gehad:(

maar ik ben nog fet klein, :(al die meiden zijn langer dan mij weetje hoe onzeker ik me daardoor voel:(
iedereen is langer dan mij, maar ik ben volgens mij nog niet helemaal uitgegroeid, is er nog hoop ????

Veel zul je niet meer groeien denk ik, maar heb er vrede mee! Lang of kort maakt niet uit, zorg dat je lekker in je vel zit.

Je bent hier op een bodybuilders forum, dus ik neem aan dat je wel wilt trainen. Als je regelmatig traint zul je merken dat je steeds lekkerder in je vel zit! Lees hier rond, er zijn genoeg beginnersschema's te vinden. Zodra je een beetje traint krijg je ook meer eetlust.

succes ermee!

Ja maar me botjes zijn heel dun, worden die breder dan als ik meer ga eten en kilo's aankom? want en broek zakt bij mij zo af zonder riem:( ( ik draag meestal in de zomer 2 truien en die stop ik dan in me broek zo dat hij niet de hele tijd afzakt.

en soms schaam ik me en beetje als ik de fitnis zaal binnen kom want dan zien ze in eens zo en klein mannetje zo dun als en spriet trainen

Ja maar me botjes zijn heel dun, worden die breder dan als ik meer ga eten en kilo's aankom? want en broek zakt bij mij zo af zonder riem:( ( ik draag meestal in de zomer 2 truien en die stop ik dan in me broek zo dat hij niet de hele tijd afzakt.

en soms schaam ik me en beetje als ik de fitnis zaal binnen kom want dan zien ze in eens zo en klein mannetje zo dun als en spriet trainen

iedereen begon ergens, genoeg ecto's op dit forum die nu gewoon groot zijn, moet je je helemaal niet voor schamen

en truien in de zomer? gewoon riem kopen man ;)
en melk is goed voor je botten.

en bredere botten? wat moet ik daarvoor doen

en bredere botten? wat moet ik daarvoor doen

bredere botten? dat kan niet denk ik, volgens mij kan je nog groeien tot dat je 18 bent ofzo maar echt groot zul je nooit mee worden denk ik.

ik was eerst ook extreem ecto maar ook nog eens lang, dus dan lijk je helemaal een spijker door de lengte breedte verhouding.
ik ben al 12 kilo aangekomen, en me broeken beginnen wat strakker te zitten, er zal wel wat vet bij gekomen zijn maar dat vind ik niet zo erg.

Stefan, je moet maar zo denken: Als je klein bent en je gaat serieus trainen, lijk je veel eerder gespierd dan een lang iemand. Gewoon gaan knallen, het zelfvertrouwen komt vanzelf! Vaak eten zal in het begin belangrijk zijn, na een poosje krijg je vanzelf meer honger.
En schamen in de gym? Je komt er voor jezelf en voor niemand anders..:thumbs:

hmm, heb gelijk en andere kijk gekregen op me lengte,

Zijn er meer mensen op dit forum van ongeveer 1.60-1.65 ?Zou het leuk vinden om met hun te praten

Terug
Naar boven