Fitness Seller

Geen fysieke vooruitgang

laurens1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
95kg
Hallo,

na een aantal jaartjes bezig te zijn met fitness en verschillende schema's te hebben geprobeerd zit ik met wat vragen.

ik fitness nu 3 jaar en let ook al zeker 2 jaar strikt op me voeding, echter zie ik de laatste maanden geen vooruitgang meer in mijn fysiek. Dit is toch 1 van de dingen wat mij gemotiveerd houdt.

Uitleg over mezelf:
25 jaar
197cm
95 kg

eerst split schema gedaan en wat full body schema's

ik doe nu sinds een jaar bijna de 5x5 mark rippetoe met soms wat aanpassingen in de oefeningen.

sowieso doe ik elke week:
Squat
Deadlift
Pull ups.

ik train 3x in de week in de sportschool op ma/woe/vrijdag
ik voetbal op ma/woe (training)
kickboks op dinsdag (training)
voetbal zaterdag (wedstrijd)

Mijn eet schema:

om 08:00 brinta/havermout 2 boterhammen een banaan en wat wortelen.
om 11:00 uur pasta met groente en tonijn/gehakt/kip
om 14:00 6 boterhammen 2 met pindakaas 4 met kipfilet/rookvlees/rauwe ham
Op ma/wo eet ik na training (voetbal) rond 09:30 2 borden pasta/rijst met kip/gehakt en groente
op di/do/vrij is dit rond 19:15
op zat en zondag is dit rond 18:00
ik eet tijdens het koken en tussen me training door bijna elke dag gewoon wat brood nog als ik thuis ben (rond de 10) en zet regelmatig een pak magere melk aan me mond :)
ik eet elke dag rond 23:00 en bak kwark 500 gram

met mijn schema in het achterhoofd: een kracht schema dus niet gefocust op groei heb ik me laten vertellen en het valt na te lezen dat dit schema je wel degelijk massa en fysiek kan geven.

echter zie ik niet echt dat ik me spieren steeds meer ga zien...

ook blijf ik redelijk steken op het aantal pull ups (1x8 en 4x5)
deadlift rond de 130kg
squat rond de 100 kg
benchpress rond de 80 kg..

Hoe is jullie kijk hierop en eventueel tips ?

ik sta voor alles open..

Alvast bedankt!

Als je al een jaar op je voeding let had je dit allemaal al is moeten uitrekenen en wegen wat je eet.