AndroidHealthClinic

Geen motivatie?

Endobulk

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Laatste tijd ben ik echt een luiaard geworden. Ik let niet meer op mijn voedselschema, ik train niet meer intens of goed, ik heb het gevoel dat het allemaal niet zoveel nut heeft. Omdat ik denk dat je naturel nergens kunt komen. Eerst nam ik wel eens creatine of een shake ofzo, maar nu kom ik erachter dat er gewoon tegen me gelogen wordt! Sinds dien heb ik geen zin meer aan trainen, het is gewoon net alsof ik alle hoop ben verloren in naturel LOL. Wat een bullshit. Ik verlies kracht, doorzettingsvermogen, wil en ook nog eens gevoel DX!!!

En Ik heb continu last van adrenaline, zo erg dat ik wel eens hartkloppingen krijg. Ik hoef maar te ademen en boem ik voel gewoon een scheut adrenaline door me borstkas vloeien. pffff dan denk je gebruik dat dan voor je training maar nee hoor als ik train heb ik het niet !!!

Wat doen jullie als je geen zin meer heb en je net een zombie voelt die naar de gym kruipt??
Ik heb al een deload week gehad en rust ik train nu minder en nog krachtverlies. Alleen maar krachtverlies!!

Ik ben al naar de dokter geweest maar die kl***zak wil me aan pillen hebben ik zeg ik wil een test..test maar dat 'kon niet' **** you kl***zak ik wil die testtest hoe krijg ik die testtest??

Misschien....

Heel misschien....

Moet ik....

Meer eten? -______________-

qSDCT.jpg

Google Zyzz brah

Motivatie is zelfkennis. Als je tevrede met je lichaam bent is het goed toch?
Niet tevrede? Harder werken.

Er valt veel meer te bereiken dan je denkt, als je maar wilt.

• Topic Starter Topic Starter

Zyzz is skinny az phuq brah
En stierf aan steroids.

Ik ga zowieso door, ik denk dat ik VEEL te jong ben om AAS te doen.

Anders ga ik net als ZYZZ BRAHHH

Voor de rest:
Heb ik geen verschil gezien sinds ik begon. Ik doe NU (niet eerst, eerst had ik een droom) eigenlijk alleen aan gewichtsheffen om mijn agressie een beetje op peil te houden. Hoelang ongeveer voordat ik tank mode wordt?

Dit is tankmode:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Potverdomme wat een bAAS.

Ik ben overtuigd. Sowieso de roids nog laten staan zoals je zelf zegt. Je moet gewoon beastmode gaan en je streeffysiek voor ogen houden. Met 4 jaar ben je buff, na jaren consequent eten en trainen kun je altijd een kuurtje overwegen als je niet tevreden bent. Een natural basis als een tank is wel een must. Give em hell brah!

Terug
Naar boven