MuscleMeat

Geen spierkracht verliezen wel six pack

Ismail85

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
Goedendag ,

Ik ben nu een tijd aan het trainen , overal ga ik vooruit alleen omdat
ik veel ben gaan eten om natuurlijk massa op te bouwen wil ik nu werken
naar een six pack.

Nu is mijn eerste vraag , hoe kan ik mijn voeding opbouwen dat ik een sixpack kan krijgen maar niet spierkracht ga verliezen.

Tweede vraag : Hoe vaak buik trainen en welke oefeningen. ( zwaar weinig herhalingen of licht en veel herhalingen

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Je weegt 58kg bij 1m88... Veel spiermassa zul je niet te verliezen hebben...
Advies: Door bulken

Eers bulken zodat je spiermassa aankomt daarna cutten voor je sixpack (volgend jaar ofzo) 58 kg is veeeel te weinig voor die lengte!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ja haha , dat was 6 maanden terug nu 82 kg heb t aangepast nu bij mijn stats.

Laatst bewerkt:
tijdens de cut zul je altijd inleveren.

- langzame koolhydraten en eiwitten verhogen, hierdoor juist meer vet laten liggen

precies, no time to waste ;)

je vet halen uit "gezonde" vetten zoals avocado, amandelen/noten, pindakaas etc

up

sixpack is overrated, lekker door (clean)bulken

zeker omdat je mooi vooruit gaat... sixpack is leuk voor later als extraatje ;)

Je bent of een freak of nature, of je weegschaal is zeer onbetrouwbaar. Hoe dan ook, cutten om je abs zichtbaar te krijgen.

Op je eerste vraag... zoals je ook kon zien had ik gewoon ondergewicht , en als je dan ipv paar crackers in de ochtend en een banaan in de middag overgaat
op kommen met brinta 3 bananen en weightgainers als extraatjes dan vliegt je gewicht vanzelf omhoog. OV
erigens blijft mijn gewicht nu gewoon aardig stabiel.

Klopt maar ben bang dus dat ik dan spierkracht ga verliezen als ik ga cutten . Is het dan niet beter om te blijven bulken maar icm cardio, en zo ja hoeveel cardio doen jullie per week / dag.

Laatst bewerkt:
Sixpack Trainen

Cardio is zeker een goede manier om vet te verbranden. Het 'probleem' is alleen dat veel mensen lage intensiteit duurtraining doen. Dat wil dus zeggen, lang op een loopband joggen, of in een constant tempo fietsen.

Wat veel beter is is een interval training. Die is kort, maar veel effectiever EN je verbrand er GEEN spieren mee! 15-20min 3 keer in de week is voldoende. Interval training is niets meer dan hoge intensiteit afwisselen met lage intensiteit, dus bijv. 30 seconde sprinten en vervolgens 30 seconde joggen. Dan een minuut op 80% en vervolgens weer een halve minuut joggen, etc. etc. Varieer hier zelf in. Je zult merken dat je na 15-20 min behoorlijk moe bent.

Verder zou ik daarnaast ook eens een gymbal gebruiken om met name je buikspieren te trainen. Het is eenvoudig, leuk en super effectief. Het aardige is dat je er tal van oefeningen mee kan.

Op [Link niet meer beschikbaar] site kun je eens beginnen met de basis.:)

Terug
Naar boven