Fitness Seller

Geen vooruitgang..

Jeroentiee

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Hallo mensen,

Ik ben elke keer aan het kloten met het veranderen van oefeningen enzo omdat ik geen vooruitgang merk. ik blijf elke keer hangen op dezelfde gewichten en kom maar niet verder..:( Nou ben ik ook druk met school enzo en heb minder rust. Ook ben ik nu al 4 maanden aan het cutten. dit gaat wel, maar langzaam.. Ik geloof altijd wel dat er wat verbetert kan worden w.b.t. voeding en het trainingschema. vandaar dat ik beiden even toegevoegd heb in deze post;)

Als je er wat op aan te merken hebt, please let me know:D (graag zelfs!)

Alvast bedankt.

Bijlagen

Cutten en spieren gainen tegelijk? Zie je lichamelijk wel verschil dan?

• Topic Starter Topic Starter
Minder volume voor bovenlichaam, meer volume voor benen.

Waarom zou je in godsnaam 4 oefeningen voor biceps doet, als je al zoveel voor rug doet? Ik vind je keuze van oefeningen ook vreemd. Je wilt er te veel doen, dus doe je de ene week zus en de andere week zo. Wil je resultaat, houdt het dan simpel! Voeg later zaken toe als je wat meer gevorderd bent.

Volgens mij zou een fullbody voor jou trouwens beter werken.

Vind het niet zo'n best schema. Je bent beter af met een full body schema als Stronglifts.

• Topic Starter Topic Starter
Minder volume voor bovenlichaam, meer volume voor benen.

Waarom zou je in godsnaam 4 oefeningen voor biceps doet, als je al zoveel voor rug doet? Ik vind je keuze van oefeningen ook vreemd. Je wilt er te veel doen, dus doe je de ene week zus en de andere week zo. Wil je resultaat, houdt het dan simpel! Voeg later zaken toe als je wat meer gevorderd bent.

Volgens mij zou een fullbody voor jou trouwens beter werken.

Hoeveel oefeningen voor de biceps? is de rest wel oke dan? Hoe ziet jouw trainingsschema eruit?

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 21:17 ----------

Vind het niet zo'n best schema. Je bent beter af met een full body schema als Stronglifts.

Wat houd dit in? krachttraining? heb je een voorbeeld?

Terug
Naar boven