AndroidHealthClinic

Geen vooruitgang

ultrAslan40

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Beste leden,

Al een tijdje zit ik met vraagtekens in mijn hoofd. Ik zal het zo kort mogelijk proberen te houden.
Sinds oktober 2012 (op mijn 17e), ben ik serieus begonnen met trainen. Aangezien ik op dat moment erg mager was (57 kilo) ben ik gaan bulken. Alles eten en 3x per week trainen. In de zomer van 2013 was ik uiteindelijk 75 kilo. Nadat ik van een anderhalf maand durende vakantie terug was gekomen, was ik een paar kilo's kwijtgeraakt en woog ik 72. Vervolgens ben ik weer gaan bulken, ook dit keer alles wat er te eten valt. Enige waar ik goed oplette was dat ik genoeg eiwitten binnen kreeg. 2 maanden terug was ik dan eindelijk 80 kilo en had een fikse buik. Dat temperde toch de wil om te trainen en begon ik voor het eerste keer met cutten. 6 weken hield ik een goed en mooi schema vol en viel zo een 5 kilo af. Op het moment ben ik aan het clean bulken. Zoveel eten als het kan maar wel gezond. Alleen mijn onderbuik blijft een 'stress'. Ik lijk wel op een kerstman en dat demotiveert toch wel erg. Ten tweede groeien me armen ook niet (meet ze om de 3/4 weken). Ook met de andere spiergroepen ziet het er zo uit.
Ik vraag me af wat ik verkeerd doe.
Ik train 6 keer per week sinds kort met 3 dagen rust voor de grote spiergroepen en 2 voor de kleine
Maandag borst triceps
Dinsdag rug biceps
Woensdag benen
Donderdag schouders
Vrijdag borst triceps
Zatedag rug biceps
Zondag rust.
Buik train ik thuis met de bekende 8 min abs
Me voeding verschilt per dag ik heb niet een bepaalde schema waar ik me aan houd.
Ik eet wel om de 2/2.5 uur. 2 koohlydraadrijke maaltijden.
Meestal eet ik deze producten: Tonijn, kip, eieren, zilvirierijst, volkoren pasta. Voor het slapen 500 gr magere kwark en tussendoor nog whey shakes. Natuurlijk eet ik ook veel groenten en 2 stukjes fruit.
Dit probeer ik zoveel mogelijk te delen.

Waarom sta ik stil en zie ik geen groei in mijn spieren?
En wat raden jullie me de komende maanden (tot de zomer) aan?
Als ik wat (of alles hehe) fout doe, sta ik open voor kritiek. Van fouten leer je.
Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden

Mvg,
Batu

Heftig schema, je pakt alles 2x in de week, ik denk dat je te weing rust
Op donderdag schouders en dan vrijdag weer borst...daardoor pak je te weinig rust voor je schouders
Misschien zijn je workouts wel te lang, dus doe je teveel
Alles valt en staat met een schema: trainingschema+ voedingschema + rust
Of je eet niet goed, traint niet goed of misschien wel te weing slaap
Zet maar eens op papier wat je eet en hoe je traint (ook voor jezelf)
Je kan je schouders verdelen met borst en rug dan heb je donderdag en zondag rust

variatie is de key ook met techniek

Op deze site vind je veel info...succes

Terug
Naar boven