AndroidHealthClinic

Geert en Andries

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Dit gaat erin hakken de komende verkiezingen. Ik moet hem wel prijzen voor z'n gecodeerde encryptie, deze is dusdanig gestructureerd dat het voor andere partijen die gebonden zijn aan beperkingen naar links en rechts toe, buitengewoon moeilijk zal zijn om hier een verbaal breekijzertje tussen te krijgen. 10 punten voor de architect Wilders, -10 voor z'n idee over klimaat.

Ik vrees dat Achmed en Ali toch wat meer zullen moeten gaan luisteren naar Piet en Klaas in 2011.

http://www.youtube.com/watch?v=brENTpee8Fk

http://www.youtube.com/watch?v=lz1PAdg9Imk

http://www.youtube.com/watch?v=ivQ-A1gH33U

Mooi...

z'n gecodeerde encryptie, deze is dusdanig gestructureerd dat het voor andere partijen die gebonden zijn aan beperkingen naar links en rechts toe, buitengewoon moeilijk zal zijn om hier een verbaal breekijzertje tussen te krijgen.

Het breekijzer zou moeten zijn zoals Knevel het stelt. De koppeling tussen tuig van de straat dat aangepakt moet worden en de Islam als agressief imperialistische ideologie. Een Islamitische bevolking dat nog steeds significant zou groeien ten opzichte van de autochtone bevolking en het creëren van angst daaromtrent.

Willen we echt iemand aan de macht die wellicht terecht inhaakt op een sociaal-cultureel probleem en deze doorkoppelt naar het angsthazenfabeltje van de Islam als wereldveroverende eenheid? Want die is de Islam niet, geen wereldveroveraar en al helemaal geen eenheid. Willen we iemand aan het stuur die dat soort koppelingen maakt, nu dan tussen straatterreur maar straks tussen wat voor andere problematiek nog meer? Iemand die beleid wilt schrijven op basis van dergelijke sentimenten is gevaarlijk, ook voor autochtone Nederlanders, Nederlanders van alle sociale klassen.

Er is maar één gevaar op dit moment voor de Nederlandse identiteit en dat is de potentiële laffe angst binnen onze samenleving die op bepaalde momenten vrij makkelijk oproepbaar blijkt te zijn. Wilders is iemand die dat kan, al blijkt nu steeds meer dat de grootte van die groep toch relatief beperkt is.

Laatst bewerkt:
Al wat ik kan zeggen is: laat hem vooral meeregeren, geef hem niet de kans om martelaar van de Nederlandse politiek te spelen. Je gaat er als intelligente burger en collega politicus veel meer mee bereiken dan met één of ander cordon.

Wat de inhoud betreft brengt hij het soms aardig, soms een punt, maar vaak erg kortzichtig en daarom onjuist.

De koppeling tussen straattuig en islam-ideologie ligt daar waar de islamiet hun soort de hand boven het hoofd houd, 2 voorbeelden.
Jongen wordt in Venlo dood getrapt door tuig omdat hij wat van zijn scooterrijgedrag zei. S'avonds in het nieuws zegt zijn moeder letterlijk dat haar zoon zn daad de: "Wil van god was."
Straattuig wordt doodgereden door door vrouw die haar net gestolen handtasje terug wil, 1 dag later wordt een stille tocht gehouden alsof deze dief een held was.
Voor onze boardslinkserds zijn bovenstaande gedachtengangen en gedrag excessen, helaas. Ik vind dat we hartelijk afscheid moeten nemen van mensen die in dit land niet mee willen doen, ciao ciao. Wetten zijn er om aangepast te worden. Achteraf zal t een zegen blijken dat er veel personen met 2 paspoorten zijn.

Kort door de bocht. Weinig waarheden. Dramatische koppelingen. Domme partij.

Allah is groot, moslims zijn welkom incl. alle problemen die erbij komen kijken, die worden wel opgelost door de Nederlandse staat, geld zat en trouwens het levert volop geld op.

Ik snap nie ???

Ok dan snap ik het weer wel :D

• Topic Starter Topic Starter
Rotterdam is het nest van de Europese futuristische broedplaats der Jihadisten ~ zich opwerpend in de naam van Allah (swt). Dat zij maar moge voortvloeien na Mohammed's laatste predikante overgave bovenaan Arafat ten kostte van elk gespreid bloed en met sigaretten peuken uitgedoofde ogen onder de kuffars.

Dan zal ik mij als jullie toe sprekende Vader en Heer opwerpen in de menigte om jullie woeste oerkracht de strijdende activiteit te schenken welke zich de overwinning zal laten opeisen op deze barbaren.

Ok, ik zal t ff heel simplistisch stellen, want mensen blijven het gewoon hardnekkig niet begrijpen.

Pvv stelt:
Wij willen dat mensen met een dubbel paspoort bij overtredingen het land uitgezet worden naar land van herkomst.

Kabinet zegt:
Dit kan niet volgens de wet:

Pvv stelt:
Bent u (kabinet) bereid hiervoor de wet aan te passen zodat dit wel kan.

Kabinet zegt:
Nee, wij zijn hier niet bereidt toe.

Wordt het nu gesnapt? Lekkere schijndemocratie leven we toch in :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Rotterdam is het nest van de Europese futuristische broedplaats der Jihadisten ~ zich opwerpend in de naam van Allah (swt). Dat zij maar moge voortvloeien na Mohammed's laatste predikante overgave bovenaan Arafat ten kostte van elk gespreid bloed en met sigaretten peuken uitgedoofde ogen onder de kuffars.

Dan zal ik mij als jullie toe sprekende Vader en Heer opwerpen in de menigte om jullie woeste oerkracht de strijdende activiteit te schenken welke zich de overwinning zal laten opeisen op deze barbaren.

Juist, ik kan t mn bek niet uit krijgen, maar je zou bijna zeggen dat de Moffen 70 jaar te vroeg zijn gaan bombarderen :D

Zeg het nou nog eens in leesbaar AN Marky. Nuchtere mensen lezen ook graag mee.

hihi dat zei spiertje ook zo. Wat betekende dat ook weer?

Ok, ik zal t ff heel simplistisch stellen, want mensen blijven het gewoon hardnekkig niet begrijpen.

Pvv stelt:
Wij willen dat mensen met een dubbel paspoort bij overtredingen het land uitgezet worden naar land van herkomst.

Kabinet zegt:
Dit kan niet volgens de wet:

Pvv stelt:
Bent u (kabinet) bereid hiervoor de wet aan te passen zodat dit wel kan.

Kabinet zegt:
Nee, wij zijn hier niet bereidt toe.

Wordt het nu gesnapt? Lekkere schijndemocratie leven we toch in :rolleyes:

Als de meerderheid vindt dat we dat niet kunnen doen dan is dat toch democratisch? Daarbij hebben we altijd nog de grondwet en die kunnen we niet zomaar aanpassen

Dit heeft niets met de grondwet te maken, en mss moeten we over dit punt dan maar een referendum houden, maar dat gaat nooit gebeuren want referenda zijn de grond ingeboort. Weet je nog door wie? Door 1 van die zittende partijen de VVD.

Het is allemaal ook werkelijk simpel, maar zolang al die partijen blijven preken voor eigen parochie ipv te denken in oplossingen krijgen we nooit wat verbetert in dit land.

Zeg het nou nog eens in leesbaar AN Marky. Nuchtere mensen lezen ook graag mee.

Ik richt mij tot zielen die mijn voordrachten als bruikbaar zien in hun dagelijkse orde. Dat daarbij mogelijk incidenteel een niet existente klankgeving in voorkomt zorgt ervoor dat de ordelijke formele karaktertjes het nakijken hebben, zij blijven handelen vanuit een reden en houden de enkel boeien gehoorzaam om.

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Het is allemaal ook werkelijk simpel, maar zolang al die partijen blijven preken voor eigen parochie ipv te denken in oplossingen krijgen we nooit wat verbetert in dit land.

Maar het langdurig synchroniseren van een dualiteit schept een vorsten zetel waar de futuristische profeet op mag plaatsnemen. Een ieder onder ons allen heeft hier tenminste een eenmaal van gedroomd als ultieme levens destinatie. Vrijwel een ieder legt het naast zich neer, doch niet iedereen.

Laatst bewerkt:
Maar het langdurig synchroniseren van een dualiteit schept een vorsten zetel waar de futuristische profeet op mag plaatsnemen. Een ieder onder ons allen heeft hier tenminste een eenmaal van gedroomd als ultieme levens destinatie. Vrijwel een ieder legt het naast zich neer, doch niet iedereen.

Ja ik snap je fascinatie helemaal, helaas deel ik em niet. Mn "onrechts gevoel" neemt helaas vaak de hand over. Ik zie, registreer en wat helaas maar al te vaak eindigt in geirriteer :D

Ik richt mij tot zielen die mijn voordrachten als bruikbaar zien in hun dagelijkse orde. Dat daarbij mogelijk incidenteel een niet existente klankgeving in voorkomt zorgt ervoor dat de ordelijke formele karaktertjes het nakijken hebben, zij blijven handelen vanuit een reden en houden de enkel boeien gehoorzaam om.
Snap ik, maar is het ook niet een excuus voor jou om de echte discussie uit de weg te gaan? Verder moet het ook wel een beetje verstaanbaar blijven, liever geen abstracte zinsbouw in ernstige discussies dus.

Tot nog geen twee maanden geleden regende het kaarten op mijn conto die door jou gegeven zijn vanwege te scherp geuite opinies. Ga ik discussies uit de weg dan? Denk dat er weinig leden zijn die zich zo ingraven als ik, jij weet hoeveel kaarten ik heb gekregen de afgelopen 2 jaar.

Je kan prima inhoudelijk en duidelijk discussiëren zonder de forumregels te overtreden, waarin o.a. duidelijk staat dat het persoonlijk aanvallen van anderen niet toegestaan is. Maar back on-topic.

Dit heeft niets met de grondwet te maken, en mss moeten we over dit punt dan maar een referendum houden, maar dat gaat nooit gebeuren want referenda zijn de grond ingeboort. Weet je nog door wie? Door 1 van die zittende partijen de VVD.

De vraag is dan of het uberhaupt wat oplost

Terug
Naar boven