- Waardering
- 22.094
Wie vind je sympathieker?
Geert
of
Hero
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geert
of
Hero
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn beiden nutteloze proleten, het is maar goed dat steeds meer kiezers dit ook door beginnen te krijgen.
Het zijn beiden nutteloze proleten, het is maar goed dat steeds meer kiezers dit ook door beginnen te krijgen.
Inderdaad man, net als Groenlinks en PVDA, als je die ideeën leest vraag je je af of ze dat nou echt menen.
Jij bent ook zo'n type die de PVV als facisten ziet, maar wat hadden we anders kunnen verwachten van iemand als jouw?
probeer nu eerst eens even die nederlandse taal netjes onder de knie te krijgen. Ik bedoel, dat is toch echt het vlaggenschip van je eigen cultuur.
Ik zie de pvv niet als fascisten maar eerder als een stelletje halve zolen die voor het merendeel gevolgd worden door de zure kleinburgerij die net zo makkelijk en even debiel overstappen op een partij (vvd) die op sociaal-economisch vlak het tegengestelde vertegenwoordigd dan waar de pvv voor staat, puur omdat ze wat kreten als 'rechts!1' en 'immugratsiestopp!!!' hebben opgevangen.
Probeer nu eerst eens even die Nederlandse taal netjes onder de knie te krijgen. Ik bedoel, dat is toch echt het vlaggenschip van je eigen cultuur.
Ik zie de PVV niet als fascisten maar eerder als een stelletje halve zolen die voor het merendeel gevolgd worden door de zure kleinburgerij die net zo makkelijk en even debiel overstappen op een partij (VVD) die op sociaal-economisch vlak het tegengestelde vertegenwoordigd dan waar de PVV voor staat, puur omdat ze wat kreten als 'rechts!1' en 'immugratsiestopp!!!' hebben opgevangen.
Ik beheers de Nederlandse taal prima hoor, daar hoef jij je geen zorgen om te maken.
hoeveel % van de kiezers zullen daadwerkelijk weten waar ze precies op stemmen (ongeacht links of rechts) met de sfeer rondom de campagne zoals die nu is? Het is niet meer dan een welles nietes spelletje geworden. Wel overwogen keuze lijkt alleen nog mogelijk wanneer men zeer hoog is opgeleid en zelf ervaring heeft in allerlei branches.
Zo vreemd is het dus niet burgers afgaan op bepaalde kreten. Bovendien is het programma van de pvv zo rechts nog niet.
Ik beheers de Nederlandse taal prima hoor, daar hoef jij je geen zorgen om te maken.
Net zoals dat Groenlinks ook een 'stelletje halve zolen' zijn die afstammen van het communisme? Daarnaast wil de VVD helemaal geen " 'immugratsiestopp!!!' ".
Ik hoop maar al te graag dat er een regering komt met Groenlinks en D'66 erin. Ten eerste om jouw natuurlijk te plezieren en ten tweede om daarna te kunnen lachen dat Nederland nog verder het dal inzakt.

Ben beniuwd met wat voor argumenten dennisma gaat komen![]()
Hoeveel % van de kiezers zullen daadwerkelijk weten waar ze precies op stemmen (ongeacht links of rechts) met een sfeer rondom de campagne zoals die nu is? Het is niet meer dan een welles nietes spelletje geworden. Wel overwogen keuze lijkt alleen nog mogelijk wanneer men zeer hoog is opgeleid en zelf ervaring heeft in allerlei branches.
Zo vreemd is het dus niet dat burgers afgaan op bepaalde kreten.
Zo rechts is het programma van de PVV toch niet?
Probeer nu eerst eens even die Nederlandse taal netjes onder de knie te krijgen. Ik bedoel, dat is toch echt het vlaggenschip van je eigen cultuur.
Oke, je doet het gewoon ekspres?
Want dit is maar internet, toch?
Wat een homo's. Op mijn telefoon type ik echt met een g. Egt dus. Dat scheelt een letter en is sneller.