Natuurlijk ben ik het met je eens dat je door bepaalde berichtgeving, zoals bijvoorbeeld RTL die spuwt, moet heen kijken. Jij weet dat, ik weet dat en hopelijk tal van andere met ons. Maar daarbij weet jij net zo goed dat er wel degelijk mensen zijn die dergelijke berichtgeving wel meenemen in hun keuze.
Dit is toch de landelijke verkiezing van; halve waarheden, breekpunten et cetera? Natuurlijk kun je partij programma's doornemen en argumenten weerleggen, echter als je dat bij elk punt wilt doen dan heb je heel veel tijd nodig. Maar al te graag zou ik dat willen, maar jammer genoeg heb ik daar de tijd niet voor. Misschien dat jij wat tips kan gegeven over hoe men dat beter zou kunnen invullen en/of combineren met een werk, studie en een huishouden? Welke krant is nu precies die kwaliteitskrant? En hoe overtuig je iemand daarvan?
Volgens mij kost het doornemen van wat verkiezingsprogramma's niet zoveel tijd als dat mensen besteden aan belachelijke bullshit kijken op televisie. Wat betreft die kranten of welke media dan ook, koop/lees er een paar en neem die op een zondagmiddag door en probeer op de verschillen te letten en voor jezelf te verwoorden waar die verschillen in zitten; tada!
Overigens kan je nog best veel wat inhoud betreft onttrekken uit vele televisieprogramma's, het trieste is dat veel mensen meer op de toonzetting letten en zich laten meeslepen in de hollywood voice overs van RTL, ik betrap mezelf er ook vaak op. Zit je een dialoog te volgen en halverwege zit je meer op iemands onzekere wenkbrauwtrek te letten en op die rare vent achterin het publiek dan op de inhoud van het gesprek.