MuscleMeat

Geert wilder boos op linkse hond die problemen gouda wegstopt.

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Korpschef Jan Stikvoort van de politieregio Hollands Midden moet ontslagen worden vanwege zijn kritiek op de manier waarop politici over de situatie in Gouda praten. Dat bepleit PVV-leider Geert Wilders.
Stikvoort zei vrijdag dat de Tweede Kamer, die vorige week een spoeddebat hield over de problemen in Gouda met Marokkaanse jongeren, het imago van de Zuid-Hollandse stad heeft kapotgemaakt. Wilders is 'echt heel boos' over deze uitspraak. "Stikvoort bagatelliseert de problemen, waar hij juist tegen zou moeten optreden. Hij heeft bewezen dat hij maar beter parkeerwachter op Texel kan worden."

Ook VVD-Kamerlid Laetitia Griffith is geïrriteerd. "Werkelijk niet te geloven", zegt zij. "Gouda kampt al tijden met problemen rond Marokkaanse jongeren. Ongelooflijk dat korpschef Stikvoort dit nog steeds bagatelliseert." Griffith wil van minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA) weten of zij er vertrouwen in heeft dat Stikvoort de problemen in de stad erkent.

CDA-Kamerlid Coskun Çörüz vraagt zich af of de inwoners van Gouda iets opschieten met de klacht van Stikvoort. "Zij willen niet dat de aandacht opnieuw op Gouda wordt gevestigd. Zij willen gewoon veiligheid in hun buurt."

PvdA'er Attje Kuiken is milder. "Ik snap dat Stikvoort baalt, maar hij moet ook snappen dat het gaat om een breder probleem. Het gaat om alle gemeenten waar kleine groepjes Marokkanen de boel verzieken. Ik zie zijn uitlatingen vooral als een oproep aan de Kamer om daar aandacht voor te blijven houden."

De gemoederen in de Kamer liepen vorige week hoog op tijdens het spoeddebat over Gouda. De PVV bepleitte onder meer het terughalen van militairen uit Uruzgan om ze in Gouda in te zetten. Ook andere fracties sloegen een stevige toon aan. Met zo'n toon 'scheuren politici de samenleving uiteen', vindt Stikvoort.

Bron : pvv.nl

Rofl!! Parkeerwachter op Texel, heerlijke uitspraak weer :D

+1 voor Geert.

hebben ze daar nu nog steeds dagelijks grote problemen trouwens?

Ik zei het al, de rellen in gouda waren een vrijbrief voor een paar figuren om de 'mocro's' een stevig aan de kaak te stellen. Soortgelijk een 9/11 dat amerika de vrijbrief had gegeven om verschillende landen makkelijk binnen te dringen en allerlhande dubieuze wetten op te stellen. En ja, de vergelijking gaat perfect op:p

Ik zei het al, de rellen in gouda waren een vrijbrief voor een paar figuren om de 'mocro's' een stevig aan de kaak te stellen. Soortgelijk een 9/11 dat amerika de vrijbrief had gegeven om verschillende landen makkelijk binnen te dringen en allerlhande dubieuze wetten op te stellen. En ja, de vergelijking gaat perfect op:p
Appels met peren vergelijken...

• Topic Starter Topic Starter

google>wikipedia>schizofrenie

Niet in paniek raken, rustig blijven !

Nope, kan me daar niet in vinden, maar even een wikipedia-gebruiker inmenging kan onmogelijk bepalen wie er aan schizofrenie lijdt.

Ik heb gewoon gemerkt dat sinds de 'gouda-affaire' er in een zeer korte tijd heel wat over marokkanen werd gezeverd (en zever mag je hier héél letterlijk nemen).

Nope, kan me daar niet in vinden, maar even een wikipedia-gebruiker inmenging kan onmogelijk bepalen wie er aan schizofrenie lijdt.

Ik heb gewoon gemerkt dat sinds de 'gouda-affaire' er in een zeer korte tijd heel wat over marokkanen werd gezeverd (en zever mag je hier héél letterlijk nemen).

True, want daarvoor waren het zulke lieve jongens en hoorden we der nooit van, oh broeder. :rolleyes:

Ik bedoelde dan : meer dan normaal. Dat er elke dag standaard crap wordt rondgespuit over morcro's, dat is een onderdeel van de cultuur geworden. (en vice versa natuurlijk) :p

De enige die de samenleving helpt uiteen scheuren is die linkse dwaas Stikvoort zelf. Hij zit nog in de 'ontkenningsfase', terwijl bijna iedereen in de fase van 'hulp zoeken' zit.

Het is duidelijk dat er een ernstig probleem is mbt Marokkaans tuig en dat kan je alleen aanpakken als je het tenminste durft toe te geven!

Hij is een andere mening toegedaan dan politici aan linker en rechterkant maar toch moet Stikvoort wel een linkse hond zijn? Klinkt logisch maar volgens mij heeft er niemand naast hem gestaan toen hij zijn stem uitbracht bij de verkiezingen.

Die linkse hond nu in debat met Griffith bij de ultralinkse Pauw en Witteman.

Over links gesproken mijn vriendin had gisteren 2 kaartjes voor de voorstelling van Dolf Jansen.
Daar had ik dus helemaal geen trek in ik ga daar 1½ uur een beetje naar die quasi gespeelde Politiek linkse correctheid zitten luisteren met af en toe een grap erdoor.

Ondanks dat ik het niet heb gezien kan ik me al een beetje voorstellen wat ik kan verwachten van deze linkse nar.

Over links gesproken mijn vriendin had gisteren 2 kaartjes voor de voorstelling van Dolf Jansen.
Daar had ik dus helemaal geen trek in ik ga daar 1½ uur een beetje naar die quasi gespeelde Politiek linkse correctheid zitten luisteren met af en toe een grap erdoor.

Ondanks dat ik het niet heb gezien kan ik me al een beetje voorstellen wat ik kan verwachten van deze linkse nar.
ik zou niet gaan gast, wie wil er nou naar zo'n linkse hond luisteren? straks word je nog besmet :roflol:

zet gewoon een dvd'tje op met hans teeuwen, das pas lache ;)

Terug
Naar boven