XXL Nutrition

Geert wilder boos op linkse hond die problemen gouda wegstopt.

Gaan doe ik zeker niet omdat ik weet wat ik zoal kan verwachten,bashen van Geert Wilders etc. bagatalliseren van problemen met Marokkaantjes we zien het immers allemaal verkeerd.
Terwijl zo'n mooie pleurislijer zelfs ergens in het sjieke A-Dam Zuid of op de grachten woont.......

het zoveeltste wilders topic by arnoldfan -.-
wilders heeft een klein stalkertje

stikvoort voert al een effectief beleid tegen die gasten en dringt de criminaliteit langzamerhand terug, als mensen dat dan gaan afkraken kan ik me voorstellen dat je opkomt voor je korps.

stikvoort voert al een effectief beleid tegen die gasten en dringt de criminaliteit langzamerhand terug, als mensen dat dan gaan afkraken kan ik me voorstellen dat je opkomt voor je korps.
:roflol: heel effectief ja, dat hebben we gezien in de actualiteit. Er is helemaal geen afname, integendeel. En hij ontkent de problemen, pakt ze zeker niet (voldoende) aan. Stikvoort is er zo eentje van zachte heelmeesters en stinkende wonden. Lapje erop en we praten er niet meer over. Marokkanenprobleem? Hoezo? Waar?

Haha wat een grap die wilders, hij had beter een cabaratier kunnen worden. Dan zou hij waarschijnlijk meer succes hebben.

Terug
Naar boven