MuscleMeat

Geert wilder te gast bij Glenn Beckshow op CNN.

Hoelang zou het nog duren voordat hij vermoord word?

The man has a point!

heert wielders :roflol:

Ze schreeuwen al zo lang met het zogenaamde: "Jihad tegen Wilders". Het valt me mee dat uberhaupt die hele Fitna nog niet zijn doodvonnis is geweest.

'Al-Qa'ida roept op Wilders te vermoorden'
woensdag 27 februari 2008 08:19

Het internationale terreurnetwerk Al-Qa'ida roept moslims op tot het 'afslachten' van PVV-politicus Geert Wilders wegens het beledigen van de islam en de profeet Mohammed.

De oproep tot de moord staat op een afgeschermd deel van de moslimextremistische website alekhlaas.net (expliciete beelden), dat is gelieerd aan Al-Qa'ida. Dat meldt De Telegraaf vandaag. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) is 'bekend met deze specifieke dreiging', zo laat een woordvoerder weten.

'In de naam van Allah, wij vragen jullie ons de keel te brengen van deze ongelovige die de islam en de moslims beledigt en de profeet Mohammed belachelijk maakt,' zo zou de tekst op de site luiden.

• Topic Starter Topic Starter
Daar vrees ik ook voor. Helaas gebeurde hetzelfde met onze Pim. Ben benieuwd wat er van Nederland was geworden als hij aan de macht was gekomen.

Dan had je trots kunnen zijn op je eigen land, want de verkiezingen had hij toch wel gehaald, hij werd niet uit het niets doodgeschoten.

Maar de islam stoppen doe je niet zomaar, als het zo makkelijk was was europa niet geislamiseert, ik denk dat er nog een moeilijke tijd aankomt voor ons, en anders voor onze kinderen of kleinkinderen, ik denk dat geert ook wel uitkijkt voor de verkiezingen.

Je mag het niemand toewensen meer ben hem liever kwijt dan rijk!

Al Quaida, do ya thang

Beargumenteer dan waarom je hem kwijt wilt?!

• Topic Starter Topic Starter
x2

argumentatie : Paniek veroorzaken, hele gemeenschappen bedreigen, aanzetten tot haat, racisme etc etc etc etc etc etc.

Er is reden genoeg voor paniek.

Wilders haat mensen niet vanwege hun ras , maar gedrag,extreem geloof dat aanzet tot haat en moord (als we het even over aanzetten van haat hebben) .Je weet totaal niet waar je over praat.Zoek eens op wat racisme is please.

Rolf Geert Wilders.

The Marocan youth is really acting like barbers :roflol::roflol:

'They are acting like barbers' :D

Ergens ben ik wel blij dat Wilder hier is, na het zien van het filmpje. Als het een Amerikaans politicus was geweest, hadden we de poppen écht aan het dansen...

Z'n toespitsing op de judeochristelijke achtergrond van ons land is trouwens wel strategisch. Doet het goed daar in de VS.

Edit: hahaha, het is meer mensen opgevallen

x2

argumentatie : Paniek veroorzaken, hele gemeenschappen bedreigen, aanzetten tot haat, racisme etc etc etc etc etc etc.

De meest domme post ooit.
Lees jij kranten, kijk jij tv, volg jij het nieuws wel?

Onschuldigen worden in Irak onthoofd, Moslims die dat vodje genaamd de Koran te serieus nemen blazen mensen op en dan zijn er ook nog een groep zwakkelingen die zich leider van zo'n extremistische tak noemen die andere mensen de opdracht geven om mensen die tegen de Koran zijn en de Islamitisering van o.a Nederland te vermoorden.
En dan juich jij dit toe, de t*ring.

Terug
Naar boven