XXL Nutrition

Geert wilder te gast bij Glenn Beckshow op CNN.

Er is reden genoeg voor paniek.

Wilders haat mensen niet vanwege hun ras , maar gedrag,extreem geloof dat aanzet tot haat en moord (als we het even over aanzetten van haat hebben) .Je weet totaal niet waar je over praat.Zoek eens op wat racisme is please.

Krijg je dat soort mensen toch niet aan zijn verstand gepraat ;)

The Marocan youth is really acting like barbers :roflol::roflol:

:roflol:

DAMN THOSE BARBERS!!!!

Clyde's%20Music%20City%20Barbers.jpg

Al doen de russen het niet slecht:

1.jpg

• Topic Starter Topic Starter

Indd, maar het probleem is dat als mensen dit op internet zetten weet je wat er gebeurd, over een week noemt iedereen hem racist terwijl ze zich niet eens verdiepen in materiaal op z´n site en in het algemeen.

Zegt natuurlijk weer meer over de nederlandse bevolking.

hij heb wel gelijk.maar helaas mag je het niet niet eens zeggen want dan wordt je met de dood bedreigd.

'We have people here who act like barbers.' :roflol:

ca. 4:30

Ah ik was niet de eerste zie ik. :D

Er is reden genoeg voor paniek.

Wilders haat mensen niet vanwege hun ras , maar gedrag,extreem geloof dat aanzet tot haat en moord (als we het even over aanzetten van haat hebben) .Je weet totaal niet waar je over praat.Zoek eens op wat racisme is please.

Er is nauwelijks reden voor paniek, als ze die probleemjongeren eens flink aanpakken is het helemaal geen agendapunt meer.

De meest domme post ooit.
Lees jij kranten, kijk jij tv, volg jij het nieuws wel?

Onschuldigen worden in Irak onthoofd, Moslims die dat vodje genaamd de Koran te serieus nemen blazen mensen op en dan zijn er ook nog een groep zwakkelingen die zich leider van zo'n extremistische tak noemen die andere mensen de opdracht geven om mensen die tegen de Koran zijn en de Islamitisering van o.a Nederland te vermoorden.
En dan juich jij dit toe, de t*ring.
Ja, ik volg het nieuws. Wilders heeft het over 'de islam' waar jij het over hebt zijn extremisten.

Jullie hoeven mij niets aan te praten, alleen al omdat je denkt dat je mij iets kan aanpraten laat al zien dat je intolerant bent tegenover andere meningen.

Minder achter de kudde aanrennen meer voor je zelf denken.

okee wacht nou eens heel even, ik zit nu serieus even te denken zonder enig vooroordeel.

waarom heeft het hele midden-oosten een hekel aan amerika? (met uizonderingen)... omdat ze dat meekrijgen van de overheid, van de rest van de samenleving, van radicalen.

waarom heeft in Nederland (belgie daargelaten) bijna elke jongen een negatieve mening over moslims? omdat we het ons ook zelf aanpraten... het ergste is dat de moslims er natuurlijk in meegaan, laat jou maar eens door 100 verschillende mensen vertellen dat je lelijk bent als je 10 bent, wedden dat je je lelijk gaat voelen?

Ikzelf ben absoluut geen fan van marokkanen en geef ze graag de schuld van dingen (even van moslims over naar een andere 'negatieve' groep). Waarom ben ik niet blij met hun? Omdat bijna iedereen er zo over denkt... ik denk dat ik vanaf nu misschien wel anders tegen dingen aan ga kijken.

Het zal lastig zijn om te bekennen en misschien ook een beetje een zinloze post volgens velen van jullie, maar ik denk dat we allemaal gewoon lekker elkaar lopen te beinvloeden!

De meest domme post ooit.
Lees jij kranten, kijk jij tv, volg jij het nieuws wel?

Onschuldigen worden in Irak onthoofd, Moslims die dat vodje genaamd de Koran te serieus nemen blazen mensen op en dan zijn er ook nog een groep zwakkelingen die zich leider van zo'n extremistische tak noemen die andere mensen de opdracht geven om mensen die tegen de Koran zijn en de Islamitisering van o.a Nederland te vermoorden.
En dan juich jij dit toe, de t*ring.

A joh.. links tuig;)

Wist niet dat Edward Scissorhands ook een marokkaan was:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben geen links tuig ik zweef er tussenin denk ik, maar de jeugd word van begin af al aan gehersenspoelt dat de westerlingen slecht zijn.
Wij zijn vies omdat we varkensvlees eten en als een vrouw vreemd gaat word haar schedel ingegooid met een paar stenen gaat de man vreemd dan heeft hij een harem.
Kom op zeg de Islam is echt zo'n ********* geloof!
Ze worden zo gehersenspoelt dat de overgang om extremistische denkwijzen en het uitvoeren van extremistische handelingen flinterdun is.

de media is daar net zo gay als die in amerika, het volk krijgt te zien wat de tycoons willen dat ze zien. In amerika zijn dat beelden over moslim extremisten/terroristen, en in saudi arabië zijn dat amerikaanse militairen die de boel verbouwen......prachtig hoe al die schapen er met ogen open intuinen

Je ziet wel dat Wilders in de VS niet echt als extremist of abnormaal wordt gezien aan de reacties van de presentator. Ik ben op dat vlak wel jaloers op de Amerikanen. In dit land kan je nooit praten over de problematiek rond islam of integratie zonder de stempel te krijgen van racist oid.

Terug
Naar boven