okee wacht nou eens heel even, ik zit nu serieus even te denken zonder enig vooroordeel.
waarom heeft het hele midden-oosten een hekel aan amerika? (met uizonderingen)... omdat ze dat meekrijgen van de overheid, van de rest van de samenleving, van radicalen.
waarom heeft in Nederland (belgie daargelaten) bijna elke jongen een negatieve mening over moslims? omdat we het ons ook zelf aanpraten... het ergste is dat de moslims er natuurlijk in meegaan, laat jou maar eens door 100 verschillende mensen vertellen dat je lelijk bent als je 10 bent, wedden dat je je lelijk gaat voelen?
Ikzelf ben absoluut geen fan van marokkanen en geef ze graag de schuld van dingen (even van moslims over naar een andere 'negatieve' groep). Waarom ben ik niet blij met hun? Omdat bijna iedereen er zo over denkt... ik denk dat ik vanaf nu misschien wel anders tegen dingen aan ga kijken.
Het zal lastig zijn om te bekennen en misschien ook een beetje een zinloze post volgens velen van jullie, maar ik denk dat we allemaal gewoon lekker elkaar lopen te beinvloeden!