Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is er hier nog iemand die een plank mis slaat..Ik haat Wilders maar ik moet eerlijk toegeven dat het Rutte is die zich vergist heeft. De gebruikte beeldspraak is zeker aanvaardbaar. Rutte had moeten zeggen: "o ik had het verkeerd begrepen. Bij deze , mijn excuses."
Maar hier slaat Rutte dus compleet de bal mis. en ik moest zelf voor het eerst in mijn leven lachen met De reactie van Wilders: "doe eens normaal man". Zalig.

dat is de democratie. is een groot deel van de bevolking tokkie, dan krijg je tokkie in je cabinet.Geertjuuuhhhh is un helt, ja tog, nied dan?
Wat een tokkie-zooi weer, als je dit flikt in welk bedrijf ook wordt je er gewoon uitgedonderd.
Wanneer komt die tokkie uit de kast?dat is de democratie. is een groot deel van de bevolking tokkie, dan krijg je tokkie in je cabinet.
hahaha moest ff hardop lachen.
Ik haat Wilders maar ik moet eerlijk toegeven dat het Rutte is die zich vergist heeft. De gebruikte beeldspraak is zeker aanvaardbaar. Rutte had moeten zeggen: "o ik had het verkeerd begrepen. Bij deze , mijn excuses."
Maar hier slaat Rutte dus compleet de bal mis. en ik moest zelf voor het eerst in mijn leven lachen met De reactie van Wilders: "doe eens normaal man". Zalig.

Ik haat Wilders maar ik moet eerlijk toegeven dat het Rutte is die zich vergist heeft. De gebruikte beeldspraak is zeker aanvaardbaar. Rutte had moeten zeggen: "o ik had het verkeerd begrepen. Bij deze , mijn excuses."