MuscleMeat

Geert Wilders & Mark Rutte

De echte criminelen zijn de tweede kamer leden van partijen zoals het CDA en de VVD. De afbraak van het zorgstelsel, met een jaarslijkse premiestijging van meer dan 10% per jaar, privatisering van het openbaar vervoer wat tot meer dan 20% prijsverhoging heeft geleid en afbraak van het onderwijs. Er zijn nog veel meer dingen goed fout in dit land, zoals de onvoorwaardelijke steun aan de europese superstaat en het stelsmatig omzetten van een democratie in een politiestaat middels het volgen van onschuldige burgers met camera's en het vastleggen van wie welke website bezoekt en wie gebeld wordt en wat er gezegd wordt.

Tegelijkertijd maakt onze fatsoensrakker Pechtold Wilder uit voor racist, xenofoob en extremist. Dat Wilders nu uit zijn slof schiet is niet netjes en ik vind het zelfs ronduit onbeschoft maar het is nog altijd beter dan achterbaks in de kamer zitten alsof je ook maar ene **** geeft over wat zich in de samenleving afspeelt of hoeveel mensen er dik in de problemen komen door de koopkrachtdaling.

De echte criminelen zijn de tweede kamer leden van partijen zoals het CDA en de VVD. De afbraak van het zorgstelsel, met een jaarslijkse premiestijging van meer dan 10% per jaar, privatisering van het openbaar vervoer wat tot meer dan 20% prijsverhoging heeft geleid en afbraak van het onderwijs. Er zijn nog veel meer dingen goed fout in dit land, zoals de onvoorwaardelijke steun aan de europese superstaat en het stelsmatig omzetten van een democratie in een politiestaat middels het volgen van onschuldige burgers met camera's en het vastleggen van wie welke website bezoekt en wie gebeld wordt en wat er gezegd wordt.

Tegelijkertijd maakt onze fatsoensrakker Pechtold Wilder uit voor racist, xenofoob en extremist. Dat Wilders nu uit zijn slof schiet is niet netjes en ik vind het zelfs ronduit onbeschoft maar het is nog altijd beter dan achterbaks in de kamer zitten alsof je ook maar ene **** geeft over wat zich in de samenleving afspeelt of hoeveel mensen er dik in de problemen komen door de koopkrachtdaling.

joh CDA en VVD weten echt wel beter hoe je Nederland een welvarend land moet maken, integenstelling tot die Wilders die alleen maar de puber zit uit te hangen

Kleuterklasje. Te triest voor woorden.

ah ik kan vaak best lachen om die Wilders, en dat telt ook ergens voor. Hij houdt ze 'scherp' moet je maar denken ;-)

Haha geweldig dit, nederlandse politiek op een dieptepunt.
En dan vraag ik me af wat de taak is van de voorzitter??
Is niet in staat om dit ongeregelde zooitje fatsoenlijk te laten debatteren, terwijl de hardwerkende belasting betalende man lekker mag bijdragen aan alle ****-ups die zij in de afgelopen jaar hebben laten ontstaan:(

Wat ik zo mogelijk nóg erger vind, is die corpsballerige reactie van Rutte: "Doe zelf normaal, tjonge jonge!" En dan vooral het toontje waarop hij dat zegt. Een minister-president met enig gezag zou eisen dat Wilders deze woorden onmiddellijk terug zou nemen.
:stupid:

Zag t al. Wie gaat er met mij de politiek in en Nederland runnen als een stelletje bazen?

Wat ik zo mogelijk nóg erger vind, is die corpsballerige reactie van Rutte: "Doe zelf normaal, tjonge jonge!" En dan vooral het toontje waarop hij dat zegt. Een minister-president met enig gezag zou eisen dat Wilders deze woorden onmiddellijk terug zou nemen.
Hij heeft genoeg ervaring met Wilders om te weten dat hij daar toch niets mee zou bereiken en als gevolg daarvan zo mogelijk nog minder gezag zou uitstralen. Verder vind ik het juist kinderachtig om te eisen dat Wilders dat zou terugnemen. Volwassener zou zijn om het gewoon weg te lachen/te negeren en over de inhoud te gaan hebben, maar ja dat is wat teveel gevraagd blijkbaar.

:roflol:

doe eens rustig

ik ben rustig

doe eens normaal

:roflol:

Kom mee naar buiten dan

Was echt goed. :roflol:

Die vid is van epische proporties :roflol:

Geloof het of niet , Mark rutte geeft soms maatschappijleer bij mij op school :P

Geloof het of niet, Mark Rutte heeft een aannemersbedrijf.

Terug
Naar boven