XXL Nutrition

Nieuws Geert Wilders met dood bedreigd

Hang in there Geertje.

Geert Wilders is een geniaal man, hij weet heel erg goed wanneer die wel en wanneer die niet aangifte moet doen.

Het feit verbloemen door het te labelen als kunstproject lijkt me wel wat doorzichtig in deze.

zijn reactie is slim. een hele goede manier op schorum op te ruimen.

jij vindt die pop zeker een zeer inteligente actie.

Ik keur die pop niet goed, ik vind het alleen lachwekkend hoe er direct verklaard word dat het marokkanen zijn terwijl er nog geen namen zijn vrijgegeven of wat dan ook, het laat wel zien wat voor mensen er op ouwe geert stemmen.:rolleyes:

Ik keur die pop niet goed, ik vind het alleen lachwekkend hoe er direct verklaard word dat het marokkanen zijn terwijl er nog geen namen zijn vrijgegeven of wat dan ook, het laat wel zien wat voor mensen er op ouwe geert stemmen.:rolleyes:

heb je vanavond opsporing verzocht gekeken?:p

• Topic Starter Topic Starter
Wie heeft het over marokkanen? :roflol: ik niet. Maar je bent 18 en links dus ik vergeef het je. Die zijn niet zo slim;)

Cutler, moet jij nu echt elke dag zo'n topic aanmaken?
Kunnen we niet een algemeen "het grote Cutler is anti-Marokkanen en anti-linksen topic" starten?

Deze actie is van een onsmakelijke graad welke ik liever niet in dit land wil aantreffen. Maar ik wel stellig ventileren dat ik van een strijder in naam van het Jodendom een tienmaal dikkere huid had verwacht. Getuigd van geen Germaanse weerstand hebben.

Zo zie je maar weer hoe geimporteerde religeuzen concepten de verharding binnen het Verlichte en Allerbeste West-Europa aanwakkeren.

Eigenlijk vind het echt leven plaats in het Westen, hoe Oostelijker je komt hoe benauwder het wordt voor de geest.

Er komen allemaal getinte mensen met zwart haar voor in dat programma, dat kan geen toeval zijn. Ik begrijp sommige mensen wel als ze zeggen ja het zal wel weer een marokkaan of een antiliaan geweest zijn want 9 van de 10 gevallen is dat een feit.

Deze actie is van een onsmakelijke graad welke ik liever niet in dit land wil aantreffen. Maar ik wel stellig ventileren dat ik van een strijder in naam van het Jodendom een tienmaal dikkere huid had verwacht. Getuigd van geen Germaanse weerstand hebben.

Zo zie je maar weer hoe geimporteerde religeuzen concepten de verharding binnen het Verlichte en Allerbeste West-Europa aanwakkeren.

Eigenlijk vind het echt leven plaats in het Westen, hoe Oostelijker je komt hoe benauwder het wordt voor de geest.

:roflol:, vooral die spellingsfouten in combinatie met een vergevorderd taalgebruik maken het compleet :roflol:.

Jij bent écht een Nazi, niet?

Wilders begon te dalen in de peilingen, dus wat media-aandacht kan hij goed gebruiken. Beetje jammer dat er niet meer te melden is dan dit.

Terug
Naar boven