Morphy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij stemt zeker op wilders, gezien het niveau van je reactie.
fapfapzijn reactie is slim. een hele goede manier op schorum op te ruimen.
jij vindt die pop zeker een zeer inteligente actie.

Ik keur die pop niet goed, ik vind het alleen lachwekkend hoe er direct verklaard word dat het marokkanen zijn terwijl er nog geen namen zijn vrijgegeven of wat dan ook, het laat wel zien wat voor mensen er op ouwe geert stemmen.![]()

Wie heeft het over marokkanen?Ik keur die pop niet goed, ik vind het alleen lachwekkend hoe er direct verklaard word dat het marokkanen zijn terwijl er nog geen namen zijn vrijgegeven of wat dan ook, het laat wel zien wat voor mensen er op ouwe geert stemmen.![]()
ik niet. Maar je bent 18 en links dus ik vergeef het je. Die zijn niet zo slim
Wie heeft het over marokkanen?ik niet. Maar je bent 18 en links dus ik vergeef het je. Die zijn niet zo slim
![]()
je hoeft er niet op te klikkenCutler, moet jij nu echt elke dag zo'n topic aanmaken?
Kunnen we niet een algemeen "het grote Cutler is anti-Marokkanen en anti-linksen topic" starten?

Deze actie is van een onsmakelijke graad welke ik liever niet in dit land wil aantreffen. Maar ik wel stellig ventileren dat ik van een strijder in naam van het Jodendom een tienmaal dikkere huid had verwacht. Getuigd van geen Germaanse weerstand hebben.
Zo zie je maar weer hoe geimporteerde religeuzen concepten de verharding binnen het Verlichte en Allerbeste West-Europa aanwakkeren.
Eigenlijk vind het echt leven plaats in het Westen, hoe Oostelijker je komt hoe benauwder het wordt voor de geest.
, vooral die spellingsfouten in combinatie met een vergevorderd taalgebruik maken het compleet
.Deze actie is van een onsmakelijke graad welke ik liever niet in dit land wil aantreffen. Maar ik wel stellig ventileren dat ik van een strijder in naam van het Jodendom een tienmaal dikkere huid had verwacht. Getuigd van geen Germaanse weerstand hebben.
Zo zie je maar weer hoe geimporteerde religeuzen concepten de verharding binnen het Verlichte en Allerbeste West-Europa aanwakkeren.
Eigenlijk vind het echt leven plaats in het Westen, hoe Oostelijker je komt hoe benauwder het wordt voor de geest.
Cutler, moet jij nu echt elke dag zo'n topic aanmaken?
Kunnen we niet een algemeen "het grote Cutler is anti-Marokkanen en anti-linksen topic" starten?