MuscleMeat

Nieuws Geert wilders voor alles vrijgesproken

Zal wel moeten. Als je politici gaat veroordelen voor wat ze zeggen is er geen beginnen meer aan. ( al wil dat niet zeggen dat ze zomaar een vrijkaart moeten hebben )

Jippie .. geert ... party .. hij zorgt voor taart en drinken!

Correcte uitspraak, proces had ook nooit mogen plaatsvinden.

137c en 137d vormden niet eens een afdoende juridische grondslag om een vervolging en/of veroordeling in gang te zetten.

Was te verwachten...

Goeie zaak....

En er is wat geld door de plee gespoeld met deze ongein. :D
Stelletje imbecielen.

Jammer dit.

Zal wel moeten. Als je politici gaat veroordelen voor wat ze zeggen is er geen beginnen meer aan. ( al wil dat niet zeggen dat ze zomaar een vrijkaart moeten hebben )

Wat ze zeggen buiten de tweede kamer.;)

---------- Post added do 23 jun 2011 at 11:42 ----------

Hm, schept nu wel een bepaalde duidelijkheid, kan deze discussie ook achter ons gelaten worden toch?

Dit!

Ik denk dat het zo'n groot maatschappelijk issue werd, dat het beste was om op zo'n manier tot een beslissing te komen. De uitspraak wist iedereen natuurlijk allang, en is imo ook terecht.

Geert is mijn held en ik vind het geweldig.

GEERECHTIGHEID!

Storend vond ik de opmerking over op de grens van het strafrecht. Er bestaat geen tussen categorie zoals op de grens. Er bestaat vrijspraak en er bestaat schuldig zijn. De rechter gaat IMO zo zeer misplaatst de rol van belerende schoolmeester spelen. Zo van er is niks gevonden wat strafbaar is maar pas toch op Wilders, je zit op de grens. Dat is de taak niet van de rechter.

Maakt mij niet uit vervolgens denk ik dat hij niet eens racistisch is, hij speelt gewoon op de angsten van de mensen in ,zo zie je ook hoeveel onwetende mensen er zijn.

Terecht dat hij zegt dat er zwaarder moet opgetreden worden tegen criminaliteit maar dat hij de link legt tussen Islam en criminaliteit vind ik wel erovergaan maarja ieder zijn mening.

hij speelt gewoon op de angsten van de mensen in ,zo zie je ook hoeveel onwetende mensen er zijn.

Ja hij is vertegenwoordiger van het volk, het is zijn taak om bezig te zijn met hetgeen mensen bezig houdt zeker als het angst is van heel veel mensen. Maar is angst onwetendheid? Behoorlijk hautain een dergelijke veronderstelling over mensen. Alsof jij het allemaal wel weet en de mensen die wonen in de "Vogelaar wijken" onwetend zijn. Veel van die onwetende mensen zoals jij ze noemt zien dagelijks hun buurt hun land veranderen en zien dat de ideologie van de islam daar een grote factor in is. Die mensen maken zich zorgen en willen verdedigen wat waardevol is voor hen. De keren dat ik echt in probleemwijken ben schrik ik vaak ook van hoe ver de terrorisering van de bontkraagjes is voortgeschreden met hun scooters, groepsgedrag en beledigen en bedreigen van mensen. Je zou er maar echt wonen en dan voor onwetend versleten worden terwijl je het dagelijks voor je eigen neus steeds erger ziet worden!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven