Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom heb ik nu zo het idee dat dit verhaal verzonnen is?![]()

Waarom heb ik nu zo het idee dat dit verhaal verzonnen is?![]()
Bijna iedereen heeft wel eens een gek kapsel/look gehad gedurende zijn puberteit, bijna iedereen werd weleens gepest op school, bijna iedereen heeft ook wel eens een moeilijke periode gehad op school en sowieso iedereen is opstandig geweest tijdens de puberteit.
Om nu even de 'vuile was' van iemand te gaan buitenhangen in een poging om hem in diskrediet te brengen is wel erg zwak en laf. Bovendien is het niet omdat je gepest werd, of je uitgesloten voelde, dat je als volwassene eeuwig gefrustreerd zou moeten zijn of geen succes meer zou kunnen hebben.
Dit bericht bewijst slechts drie zaken:
1) Wilders was zeker niet dom, had de capaciteiten, maar zijn omgeving had hij niet mee
2) Wilders is een doorzetter, want ondanks alles heeft hij het toch maar ver geschopt (waarschijnlijk verder dan die pestkoppen)
3) Links onderneemt nog steeds laffe en zielige pogingen om aan pseudo-wetenschappelijke psychologische analyses te doen in de hoop de kansen van rechts in de politiek te ondergraven
Doet me een beetje denken aan de vuile spelletjes van media en politiek gedurende de Amerikaanse presidentsverkiezingen.
Als je Wilders wil bestrijden omdat je denkt een beter alternatief te hebben of te zien, ga dan in discussie en kom met bespreekbare argumenten, niet dit soort belachelijke uitingen.
Haha ik vind het wel een leuk plaatje.
Maar ga het niet lezen indd. Wat kan mij het schelen hoe iemand zijn schooltijd besteed heeft. Het gaat toch om NU!

Je kan er niks aan doen, niet iedereen is even helder van geest.