Fitness Seller

Geert Wilders was de n*ger van Venlo

/care

Als het zo is en het verhaal waar is dan is het onwijs vervelend voor hem...en erg k*t dat de school niet bij machte was om dit tegen te gaan.

Maar wat is het doel hiervan? Wat willen ze bewijzen?

Verder klint het verhaaltje als een soort self-importance riedeltje van de spreker erin...

Waarom heb ik nu zo het idee dat dit verhaal verzonnen is?:D

Verklaar wel veel dus Geert is gewoon een vieze allochtoon die z'n haar wit verft bah.

Het gaat niet om het verleden maar om heden.

Hij schijnt 1/8 indo te zijn.
zijn moeder is voor een kwart indo en zij is met een nederlander getrouwd. (zeggen ze)

Bijna iedereen heeft wel eens een gek kapsel/look gehad gedurende zijn puberteit, bijna iedereen werd weleens gepest op school, bijna iedereen heeft ook wel eens een moeilijke periode gehad op school en sowieso iedereen is opstandig geweest tijdens de puberteit.

Om nu even de 'vuile was' van iemand te gaan buitenhangen in een poging om hem in diskrediet te brengen is wel erg zwak en laf. Bovendien is het niet omdat je gepest werd, of je uitgesloten voelde, dat je als volwassene eeuwig gefrustreerd zou moeten zijn of geen succes meer zou kunnen hebben.

Dit bericht bewijst slechts drie zaken:

1) Wilders was zeker niet dom, had de capaciteiten, maar zijn omgeving had hij niet mee

2) Wilders is een doorzetter, want ondanks alles heeft hij het toch maar ver geschopt (waarschijnlijk verder dan die pestkoppen)

3) Links onderneemt nog steeds laffe en zielige pogingen om aan pseudo-wetenschappelijke psychologische analyses te doen in de hoop de kansen van rechts in de politiek te ondergraven

Doet me een beetje denken aan de vuile spelletjes van media en politiek gedurende de Amerikaanse presidentsverkiezingen.

Als je Wilders wil bestrijden omdat je denkt een beter alternatief te hebben of te zien, ga dan in discussie en kom met bespreekbare argumenten, niet dit soort belachelijke uitingen.

Arme Geert. :roflol:

Is dit nu echt of wat?

Bijna iedereen heeft wel eens een gek kapsel/look gehad gedurende zijn puberteit, bijna iedereen werd weleens gepest op school, bijna iedereen heeft ook wel eens een moeilijke periode gehad op school en sowieso iedereen is opstandig geweest tijdens de puberteit.

Om nu even de 'vuile was' van iemand te gaan buitenhangen in een poging om hem in diskrediet te brengen is wel erg zwak en laf. Bovendien is het niet omdat je gepest werd, of je uitgesloten voelde, dat je als volwassene eeuwig gefrustreerd zou moeten zijn of geen succes meer zou kunnen hebben.

Dit bericht bewijst slechts drie zaken:

1) Wilders was zeker niet dom, had de capaciteiten, maar zijn omgeving had hij niet mee

2) Wilders is een doorzetter, want ondanks alles heeft hij het toch maar ver geschopt (waarschijnlijk verder dan die pestkoppen)

3) Links onderneemt nog steeds laffe en zielige pogingen om aan pseudo-wetenschappelijke psychologische analyses te doen in de hoop de kansen van rechts in de politiek te ondergraven

Doet me een beetje denken aan de vuile spelletjes van media en politiek gedurende de Amerikaanse presidentsverkiezingen.

Als je Wilders wil bestrijden omdat je denkt een beter alternatief te hebben of te zien, ga dan in discussie en kom met bespreekbare argumenten, niet dit soort belachelijke uitingen.

Vooraf verwijs ik nog even naar mijn eerste post...

Toch een paar kanttekeningen:

* Ik vind het wel heel erg kort door de bocht om dit een "linkse" site te noemen. En zoals Klaaswitz al aangaf...dit doet verder weinig onder voor andere drek welke oa. ook van rechts komt...

* En je hoeft niet gefrustreerd te zijn na zoiets...maar het kan wel. En dat kan vertrekkende gevolgen hebben voor je meningsvorming, beeldvorming die je hebt, wereldvisie en zelfbeeld.

Dan wil ik graag nog even afsluiten door nogmaals te verwijzen naar mijn eerste post.

-->

Klinkt als een self-important verhaaltje. Vind het verder ook niet interessant omdat het geen klap uitmaakt of het waar is of niet en of Wilders zich er door heeft laten beinvloeden...hij is simpelweg met de PVV een realiteit en die bestrijd je inhoudelijk of op de manier waarop ze zich nu uiten....en daar zijn zat, meer dan zat argumenten voor...om te hoefen terug te grijpen op dit soort vileine en suspecte character assassinations die eigenlijk prive zijn en niemand iets aangaan is compleet onnodig.

Dit is iets voor later...voor historici of biografen om zich mee bezig te houden.

Verder is, als het uberhaupt al waar is, het natuurlijk gewoon k*t voor Wilders als zijn jeugd er zo heeft uitgezien...en eerlijk gezegd vind ik het een flinke faal van die school.

Ben ik de enige die NIETS van Wilders' Indonesische afkomst terugziet in hem en in zn foto???

Wat een baggerhaatzaaiverhaal weer

waarom geloof ik dit niet? :P
wat een bullshit verhaal zeg

Terug
Naar boven