MuscleMeat

Geirriteerd gevoel na scheren

Anoniem23518

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
317
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Na het scheren afspoelen met koud water helpt denk ik wel. Voor de rest een goede aftershave gebruiken, nivea balsem ofzo.

Welk scheerschuim gebruik je ?
Bij mij is het enorm afhankelijk van het soort .

Hmm, misschien eens andere scheerschuim proberen? Ik heb het ook weleens gehad, had ik bepaalde scheermschuim waar ik niet tegen kon, met als gevolg jeuk en irritatie.

Dan moet je mesjes gaan gebruiken . Ik krab me vel eraf als ik met een elektrisch apparaat scheer . Je hoeft je ook minder te scheren dan , gezien het echt echt kort afscheert .

• Topic Starter Topic Starter
Ow en neem scheerschuim van een goed merk . En check of ie voor een gevoelige huid is . Als aftershave gebruik je alcoholvrije shizzle .

Je moet scheerschuim gebruiken voor gevoelige huid ;)
en miss andere scheermesjes !

Succes :D

Goed scheerschuim kopen, kijk op welke je het beste reageert & scherpe mesjes!, echt totaal niet drukken gewoon laten glijden, irritatie en beschadeging krijg je als je je huid meepakt! bottomline: liever dure mesjes die langer meegaan dan van die roestige oostblok shit.

na schere, koud water afspoelen, dan met handdoek deppen, niet wrijven.
dan goede aftershave balsem, maar niet teveel erop smeren wordt het vet en gaat t verstoppen.

Succes!

met nieuwe mesjes scheren en nadien voldoende lang afspoelen met koud water.

dit zou de scheerbrand moeten weghouden.

ik hou altijd minstens een minuut lang heel m'n hoofd onder koud water.
ik scheer wel alles af, ben kaal :D

en als het dan nog jeukt een neutrale zeep gebruiken.

gezicht goed nat maken van te voren helpt ook bij mij.

scheerolie gebruiken.zie je wat je doet.lekker glad na het scheren.gebruik alleen dat.scheershuim/gel vind ik peroonlijk niets.

Ik heb juist gigantische jeuk en irritatie als ik me met mesjes scheer (zowel in nek als op mijn wangen). Nu ik ben overgegaan op electrisch heb ik geen last meer van jeuk en dergelijke. Vreemd dat het bij jou andersom is.

Oké guys; listen en remember this!

Scheerschuim voor de gevoelige huid van Nivea.. heb ik geen pic. voor nodig, deze kent iedereen ;)
maar voor in de hals NA het scheren:
vichy-soothing-balm.jpg

geloof me nou, super spul..

kost wat, maar dan heb je ook wat..

Zowiezo lekker je huid laten weken in de douch voor je gaat scheren.

Zelf gebruik ik na het scheren gewone dagcreme van Kruidvat, die erop smeren lichtjes en laten intrekken.. en zelfde na het douche om geen droge huid te krijgen. ;)

Terug
Naar boven