MuscleMeat

Geit gearresteerd voor autodiefstal

Ik denk dat er eerder iets is met die jongen die lacht.

Laatst bewerkt:
zoiets walgelijks hoef ik niet eens te hebben ;)

AMSTERDAM - Onbesneden mannen hebben een bijna zeven keer zo grote kans om een HIV-besmetting op te lopen dan besneden mannen. SUCCES BRA
Zonder voorhuid heb je dus een 7x zo grote kans op HIV. Succes brah.

AMSTERDAM - In Nigeria is een voorhuid opgepakt omdat deze wordt verdacht van diefstal. De voorhuid werd afgezet op het politiebureau omdat hij een autodief zou zijn.

In Nigeria gelooft men sterk in hekserij en volgens verschillende bronnen heeft de autodief zich 'veranderd' in een voorhuid. De voorhuid blijft in elk geval in de cel tot onderzoek zijn onschuld aantoont.

Foto's bespaar ik jullie

• Topic Starter Topic Starter
Walgelijk ook, zo'n voorhuid.

AMSTERDAM - Onbesneden mannen hebben een bijna zeven keer zo grote kans om een HIV-besmetting op te lopen dan besneden mannen. SUCCES BRA
Dat onderzoek was volgens bepaalde onderzoekers vervalst, zou zijn gedaan omdat ze in Afrikaanse landen religieuze redenen hebben om het te doen en dit willen stimuleren dmv valse wetenschappelijke data. Hier nog wat leesvoer:

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Review / meta-analyse:
Summary: Thirty-five articles and a number of abstracts have been published in the medical literature looking at the relationship between male circumcision and HIV infection. Study designs have included geographical analysis, studies of high risk patients, partner studies and random population surveys. Most of the studies have been conducted in Africa. A meta-analysis was performed on the 29 published articles where data were available. When the raw data are combined, a man with a circumcised penis is at greater risk of acquiring and transmitting HIV than a man with a non-circumcised penis (odds ratio (OR)=1.06, 95% confidence interval (CI)=1.01-1.12). Based on the studies published to date, recommending routine circumcision as a prophylactic measure to prevent HIV infection in Africa, or elsewhere, is scientifically unfounded.
http://www.cirp.org/library/disease/HIV/vanhowe4/

(Een review / meta-analyse wordt in de wetenschap als de meest betrouwbare uitkomst gezien, weegt dus veel meer door dan één individueel onderzoek).

Oh, ik faal haha. :roflol: Niet goed gelezen.
Maakt niet uit, het is toch bs.

Terug
Naar boven