Fitness Seller

gejojo denk ik?

yayyay

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
73kg
Vetpercentage
17%
Ok ik heb voor de vakantie een soort van crashdieet gevolgd..

en ging toen ook nog trainen...

daarna had ik ramadan en ging toen ook nog trainen...

MAAR nu probeer ik zoals ze bij de stickie zeggen genoeg te eten..

En nu in 3 weken ben ik MAAR 3 kg aangekomen...

maar er zit nu een laagje over men buik...

wat ik eerst niet had...

MAAR ik ben wel sterker geworden (biceps etc.)

zal ik een klein beetje minder eten of weer beginnen met cardio+gewichten??

Voedsel per dag:
Ochtend
1 broodje
water

pauze
Koekje
water

pauze
broodje
water

Pre-workout
broodje

wokout
water

after wokout

broosje

avond eten
warm eten

voor slapen gaan
3-5 fruit

En nou geen gemaar!

Bereken je caloriebehoete,
Bereken hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten je nodig hebt.
Stel je voedingsschema samen
Ga 3 tot 4 keer per week keihard trainen met een beginners schema

• Topic Starter Topic Starter
Nee geen troll ik ben serieus...

maar ik ben opeens echt veel dikker geworden...

ik train veel harder dan 4 maanden geleden ,maar heeft iemand hier ervaring mee...

BTW
@jwdoetookmee
Hoe krijg jij het voor elkaar om en BREED te zijn en LAAG VETPERCENTAGE te hebben...

Als ik een laag vetpercentage heb lijk ik op een papier van de zijkant...:(

Laatst bewerkt:
Vetpercentage niet echt op letten, blijven eten, misschien verlagen in vet en zo blijven doorstoten. Winter komt eraan dus maak je over vet geen zorgen en train dit er met veel cardio er voor of tijdens de zomer af. Cleanbulken kan ook, ideale waarden berekenen waardoor je praktisch 99 % verbruikt en er weinig overblijft voor je lichaam om vet van te maken.

zolang je biceps sterker word ben je goed bezig man,
jweetzelf

@ mc headshot
Ja ik dacht ook van tot december gewoon trainen en eten en geen zorgen maken (ik heb december want op januari is een groot feest;))

Maar als ik me klasgenoten zie denk ik van ben ik dik of zijn zij f*cking dun... (ik doe VWO dus als je snapt wt ik bedoel) + ik wil niet te dik lijken anders gaan de meisjes weg... ;)

En eet ik veel of weinig?

en hoe kan jwdoetookmee zo breed zijn maar ook nog eens zo laag vetpercebtage hebben...

Btw
hoe maak.je zo een voedingschema...

Ja ik heb alle stickies over voedsel gelezen maar k snap het niet...

En ik heb nog een vraag ik zit al 6 maanden op fitness en heb tot nu toe maar een of twee keer spierpijn gehad, HOE KAN DIT?

als je niet in gewicht aankomt eet je te weinig, zo simpel is dat :) en als je teveel vet aankomt eet je teveel, maar een beetje vet is niet zo erg hoor. Als ik jou was zou ik je ontbijt en luch ff flink uitbreiden. Water door melk vervangen en veel eiwit/kh rijke producten eten

En spierpijn is geen indicatie dat je groeit hoor, maar doe je gewichten gewoon omhoog als je spierpijn wil :p

Een voedingsschemamaak je door je behoefte te berekenen en dan je voeding dat je op een dag inneemt zo aanpassen dat je op je behoefte komt....

btw jwdoetookmee is breed en laag in vt% door eerst goed te bulken en daarna cutten

Na 1000x per arm een pak suiker curlen heb ik waarschijnlijk spierpijn, maar dat betekend niet dat ik sterker of gespierder ga worden ervan...

@patie ja ik wil wel melk drinken in plaats van water maar dan krijg ik veel puisten...

en verder weet je een link om dat te berekenen (de stickies over "voedsel" zijn niet duidelijk)..

en hoe kan ik bulken? En wat is bulken?

Btw
mijn ouders willen dat ik stop omdat ik zogenaamd te jong ben, is dit waar? (Ben al 5 maanden 15)

Laatst bewerkt:
google is je beste vriend.

en de ramadam is ook niet echt best voor je vetpercentage.. heel de dag niks eten en vervolgens je eigen volgooien

Hoe krijg ik een v-vorm

en is er een link om me macronutrients te berekenen

en wat is bulken

en ben ik te jong voor het bodybuilden

meer stickies lezen jij ;)

en je bent nooit te jong om te bodybuilden

Ik lees ze maar ik snap ze niet ik heb alle voeding en tiener en beginner stickies gelezen maar toch snap ik het niet

goed schema jonguh wallah, lekker duidelijk ook!

Je denkt dat je te dik bent met 56kg? Wat voor wandelende takken zit jij dan mee in de klas?
Wat zit er op de broodjes die je eet, of eet je droog brood?

@bosshogg

Yep ik zit bij wandelende takken maar ben ook nog maar 15 (de meeste kinderen zitten niet op fitness)

Op broodjes meestal (kaas vlees pindakaas chocolade)

@supersized

in plaats van mij afte kraken kan je me ook hwlpen...

er staat duidelijk tieners en beginners...(ik bneen beginner)

Terug
Naar boven