AndroidHealthClinic

gekke rugzak om voedsel in mee te nemen

was in 2009 ook al een topic over, na de O geloof ik

nice man, ik vind het wel iets hebben. Ideaal voor mee te nemen op mijn stage

Rene van XXL had eens contact opgenomen dacht ik met de producent om ze via hem ook te gaan verkopen, maar is nietveel van terechtgekomen

ze leveren niet buiten de us...

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

http://www.sixpackbags.com/

Damn, dit MOET ik hebben!

Waar moeten de vials :(

Dit gaat er wel over,en 70 tot 100usd,daar ka ik wel wat betere dingen mee kopen.

de prijs ligt idd wat aan de hoge kant. Voor dat geld heb je vier of vijf gewone koeltassen. Ik denk zelf dat ze in de decathlon nog neige (rug)zak-koeltassen verkopen.

• Topic Starter Topic Starter

Nee leg uit aub:D

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

de prijs ligt idd wat aan de hoge kant. Voor dat geld heb je vier of vijf gewone koeltassen. Ik denk zelf dat ze in de decathlon nog neige (rug)zak-koeltassen verkopen.

Heb zo ene van in de deca, maar wel niet dat grote formaat. Kan er toch 3 maaltijden en een bidon water in steken.

Nee leg uit aub:D

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Heb zo ene van in de deca, maar wel niet dat grote formaat. Kan er toch 3 maaltijden en een bidon water in steken.

gebruik de search functie op het forum dan maar is ;)

Terug
Naar boven