XXL Nutrition

Gel/wax of Gelwax

Je haar ademt niet, je hoofdhuid alleen.

Remix is inderdaad goed (van Loreál). blijft lekker in je haar zitten (ook als je je shirt uittrekt) :)

ik gebruik ook remix of out of bed

had eerst altijd manga head en surf hear van fructise

ik gebruik out of bed, van loreal :)

Nu deze

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is echt straf. Als je je handen een minuutje tegen elkaar drukt plakken ze haast vast

niveahcextrgel.jpg

Die heb ik ook af en toe gebruikt, maar mijn haar blijft hier niet echt van in model zoals ik het wil.

Als ik dan gel/wax gebruik is het deze.... Houdt zeer lang en maakt extreem hard

Combi van normale gel en wax zodat het heel de dag goed blijft zitten .

Gebruik van die Loreal extra sterk bende en gewone fixing wax .

gelwax van de hema, gel vind ik te slap en als je shirt of iets aantrekt is het eruit, wax vin ik te stug. gelwax is de perfecte combi tussen beide. die van de hema is maar 2.50 ofzo :)

Ik heb deze, van de kapper:

Wel prijzig, maar is goed spul en je doet echt 4 maanden met zo'n pot ofzo. Je haar wordt er niet hard van, en het blijft heel de dag in je haar zitten. Ik had eerst wax, was ook goed, maar dat was echt een ramp met uitwassen.

Jep heb ik ook. Tegenwoordig in een zwart potje:D

Gel van de aldi.

Sty6_5.jpg

Die heb ik, Voor 6,50 voor een potje van 4vingertopjes,

Klein beetje in je haar, en je moet 3 flessen shampoo gebruiken voor het eruit te wassen!

Topspul.

Gel ! Fructis met een appelgeurtje

Shaper en gel. Titan gel van taft.

ik gebruik got2b power gel die is echt goed!

Vam wax gaat mn haar slap hangen, ziet het eruit of ik een week mn haar niet gewassen heb.

Ik gebruik gel, Junior, mega hold.

Zo'n 'klei' stuff van Design Pulse. Je haar blijft in vorm de ganse dag en het ziet er niet uit alsof je gel of wax erin gedaan hebt.

also murrays.

Terug
Naar boven