AndroidHealthClinic

Geld verdienen met YouTube

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
[foto]http://www.nu.nl/img.db/958553+s(120!x120!)[/foto]AMSTERDAM - Geld verdienen via geuploade video´s op YouTube. Een van de creatieve breinen achter de gratis video-upload site, Chad Hurley, heeft zaterdag tegen de BBC gezegd dat de mensen die video´s van eigen hand op de site plaatsen, in aanmerking komen voor een beloningssysteem volgens het 'reward creativity'.

De mede-oprichter van YouTube wil veel-geklikte video´s gaan belonen met een deel van de advertentie-inkomsten. Hurley denkt het beloningssysteem binnen enkele maanden van de grond te krijgen. De beloonde video´s krijgen zeer waarschijnlijk voorafgaand aan de film enkele advertentiebeelden.

YouTube, enkele maanden geleden gekocht door Google, heeft meer dan 70 miljoen bezoekers per maand.

bron

Jenna Jameson op youtube gooien en je bent rijk:thumbs:

wel eerlijk maar van de reclame word ik altijd schijtziek

had ik juist in de krant gelezen
dus de mensen krijgen geld voor hun filmpje maar dan word voor het filmpje eerst reclameclips gegeven
de inzender moet ook volledige auteursrechten hebben om geld te krijgen
maarre als ik nu bv een zelfgemaakt filmpje inzend, heb ik dan ook gelijk de auteursrechten???

had ik juist in de krant gelezen
dus de mensen krijgen geld voor hun filmpje maar dan word voor het filmpje eerst reclameclips gegeven
de inzender moet ook volledige auteursrechten hebben om geld te krijgen
maarre als ik nu bv een zelfgemaakt filmpje inzend, heb ik dan ook gelijk de auteursrechten???

Ja natuurlijk, wie anders?

Ik vind het wel een interessante ontwikkeling, mensen zullen ecxht hun best gaan doen mooie filmpjes te plaatsten. Wel jammer van die reclame, maar voor niks gaat alleen de zon op.

ja, dacht ik ook al maar ik was niet zeker, misschien dat je die rechten eerst moest aanvragen, sabbam enzo
vind het wel een leuk innitiatief, nu kunnen de dbbrs die op you tube (zijn er verschillende) hun 'race' en uitvoeringen posten gelijk vergoed worden, niiiiiiiiiice
denk dat ik regiseur ga worden :D

Wanneer

Is er inmiddels al een datum wanneer dit beloningsysteem ingaat???
Altijd mooi meegenomen natuurlijk;).

Nog meer scholieren die stront gaan eten voor geld waarschijnlijk.

Terug
Naar boven