AndroidHealthClinic

snel geld verdienen via paypal?

Bezoekers in dit topic

Kom er net achter. Je hoeft eigenlijk niet eens te betalen.
Je post gewoon overal dit soort troep en vermeld je email op nr.6
Klaar is kees, toch? Ik ga het serieus een keer proberen ook.
Meteen een fonds voor mijn supplementen gevonden :D

idd ja... maar je account KAN geblokeerd worden,en ik gebruik em nogal redelijk vaak...
 
maak je gewoon een 2de account aan toch?
 
maak je gewoon een 2de account aan toch?

maak er gewoon 10, maak je eigen lijstje en spambot die mail naar een paar miljoen mensen toe
 
niet te vergeten dat met 1 euro paypal meer dan de helft inslikt.
 
Oprah :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Snel geld verdienen kan niet.
 
bij snel geld verdienen geloofde ik het al niet meer
 
niet te vergeten dat met 1 euro paypal meer dan de helft inslikt.

niet per se.
als je een personal account hebt, en je krijgt een normale betaling binnen (dus geen credit card betaling) betaal je geen cent aan paypal.
 
Ik heb ook een goed idee stuur allemaal 10 euro naar mij op met je naam en adres erbij en ik zal volgend jaar 1000 euro terugsturen
 
Als er nu eens 5 mensen zich melden (of meerdere)

Dan stel ik wel zo een mailtje (of meerdere) op met onze mail adressen. Hebben we allemaal geen cent betaald en wie weet zijn er nog mensen die erin trappen en hebben wij onze sup's weer gesponsord gekregen.

Paypal gebruik ik toch nooit, dus mocht het geblokt worden, pech gehad, creditcard blijft toch handiger :p
 
Als er nu eens 5 mensen zich melden (of meerdere)

Dan stel ik wel zo een mailtje (of meerdere) op met onze mail adressen. Hebben we allemaal geen cent betaald en wie weet zijn er nog mensen die erin trappen en hebben wij onze sup's weer gesponsord gekregen.

Paypal gebruik ik toch nooit, dus mocht het geblokt worden, pech gehad, creditcard blijft toch handiger :p
Ik doe mee :D
Maar ik wil wel op nr.6 of 5 staan :rolleyes:
 
Eerst effe thuis een paypal acc enz aanmaken, zit nu op mn werk :D
 
ik vind dit meer iets voor luppie om te posten.
 
iedereen die hieraan meedoet loopt grote kans dat zijn/haar paypal account het opeens niet meer doet.

pyramide spellen zijn zwaar illegaal, en dr hoeft maar 1 iemand te zijn die bij paypal meld dat je mee hebt gedaan aan een pyramide spel, en je account is gesloten en je bent alles kwijt.
en er is dan geen mogelijkheid om je account terug te krijgen, want in de voorwaarden staat dat het illegaal is, en voorwaarden breken is account kwijt.

dat is dan duidelijk!
:thumbs:
;)
 
Oke, check je karmaberichten ;) Karma met email terug? :p
D_oh.jpg
 
oh nee?

ontopic :) en hoeveel hebben jullie al verdiend?
Een eiland in een sub-tropische omgeving inclusief van die hoelahoep chickies, helaas tot dusver niet gekregen, heb wel in volle verwachting mijn schoen al gezet voor vanavond.:thumbs:
 
Back
Naar boven