AndroidHealthClinic

Gele tong door Oxandrolone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat komt waarschijnlijk omdat je een infectie in je mond hebt..
Ga naar de dokter laat het zien en je krijgt antibiotica.

Of het door de Oxandrolone komt weet ik niet

het kan zijn dat je lever waardes FLINK verhoogd zijn. de huid onder je ogen is die toevallig ook een beetje verkleurd?

beetje ee aaname die je daar zegt,misschien heeft hij op een kaneelstok gesabbelt,en issie daardoor geel

• Topic Starter Topic Starter
Heren, ik denk toch dat het door koffie komt... want na een flesje water te drinken was het zo goed als weg... of door me shake

HAHAHAAHA schitterend dit,en echt achterlijk om daar een topic over te starten.
Damn kep een rode tong.....ja maar net bietjes gegeten,misschien is het na collaatje weg.
Zat er dus niet ver naast met mijn kaneelstok.

Stel he dat ik wil stoppen ben nu 3 dagen bezig op 40mg is het dan nog steeds noodzakelijk om een nakuur te starten?

nee dat is niet echt nodig, maar wil je een beest worden ofniet?

Jawel... maar me gezondheid is ook belangerijk... voel ook wel is druk op me hart komt dat door die pomp van ox?

sjapendoedel zei:
het kan zijn dat je lever waardes FLINK verhoogd zijn. de huid onder je ogen is die toevallig ook een beetje verkleurd?
dozer250 zei:
dat je wit van je ogen geel kan kleuren, ok. maar een gele tong. 't is soms toch beter om niets te posten ipv iemand bang te maken met iets dat je uit je duim zuigt. toon mij morgen iemand die geelzucht heeft met een gele tong en ik geef je gelijk, maar ik denk niet dat je die persoon zal vinden.

Oke, bedankt... Ik stop vanaf vandaag. Ik zal wss nooit meer AAS aanraken.

Bedankt voor alle hulp.

Lol, paniek voor wat anavar en die druk op je hart zal ook wel van die paniek komen.

Je bent er duidelijk nog niet aan toe.

zorgt 40 mg al voor druk op hart en ongein ???
klinkt eerder als zit tussen je oren

Misschien een geel poesje gelikt? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven