Fitness Seller

Geloof jij in het Vliegend Spaghettimonster?

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Aantal punten uit het geloof:

The Pastafarian belief of heaven stresses these two points: (1) it has beer volcanoes as far as the eye can see, and (2) it has a stripper factory.[9] Hell is similar, except that the beer is stale and the strippers have VD.[10]

The religious text of the Pastafarian religion is called the Loose Canon, which may be considered to be a play on loose cannon and the biblical canon. In place of the ten commandments, it contains eight "I'd Really Rather You Didn'ts", with a looser moral code.

Although the Flying Spaghetti Monster possesses a name, it is so beautiful and so difficult to pronounce that it not only kills whoever attempts to utter it, but also every being within a 3.7614 mile (6.0534 kilometer) radius—this radius is doubled when one attempts to write or type His name. This was done on purpose by the Flying Spaghetti Monster just to amuse Him.

Klinkt erg aannemelijk, en is op zijn minst overtuigender dan de Islam.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bron Wikipedia

Goed geloof, beter biervulkanen en een stripperfabriek dan 71 smerige islamitische wijven.

hahahah geweldig :D

Mwa spagetti is goed te eten

Het staat op Wikipedia dus is het waar.

Die hel is wel matig, dood bier en SOA-strippers. Ach ja, beter dan eeuwig branden lijkt me. Count me in.

jullie zullen branden in de spaghettivulkaan :evil2:

ik geloof niet in het spaghettimonster hij is een noob. (ga ik nu naar de hell:rolleyes:)

Het Vliegend Spaghettimonster is de god van een geloof dat het Vliegend Spaghettimonsterisme heet en dat door Bobby Henderson is begonnen op het Internet, als parodie op het besluit van de regionale overheid Kansas om tijdens biologielessen naast de evolutieleer ook de theorie van het "intelligent design" te onderwijzen.

Ik geloof niet in de vliegende spaghettiemonster maar in de vliegende orb, verstopt in een ufo. :D

Laatst bewerkt:
lol :D

[WIKIPEDIA]The Gospel of the Flying Spaghetti Monster

[/WIKIPEDIA]

nog zo een:

"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them." — Steve Eley
:D

[wikipedia]Invisible Pink Unicorn[/wikipedia]

Ja ik geloof. Het staat immers in een boek, en bovendien geloven nog een hoop andere 'broeders' ook dat het bestaat, dat kan geen toeval zijn. Al die wetenschappelijke nonsens is niet bewezen maar dit staat zwart op wit. Lijkt me duidelijk dus.

Bovendien heeft mijn buurman wel eens een heel raar iets meegemaakt dat niemand kon verklaren dus dat moet wel door het spaghettimonster komen.

En als jullie me van iets anders proberen te overtuigen: daar heeft het spaghettimonster al voor gewaarschuwd dus daar trap ik mooi niet in!

Als je niet gelooft dan sluit je alle mogelijkheden verder uit.
Geloof je wel dan heb je een veel groter Perspectief.

Daar maak je weer die insuinatie dat niet geloven in een god oid een beperking is.
Mijn vraag is nu: waarin ligt die beperking feitelijk?
(en in welk perspectief op....)

Als je simpelweg gewoon alles gelooft als het maar vaag is zoals jij dan heb je inderdaad een aardig groot perspectief ja. Wat je daar verder aan hebt is alleen zo mogelijk nog vager.

ja

in welke windrichting moet ik mijn matje leggen? :bow2:

Daar maak je weer die insuinatie dat niet geloven in een god oid een beperking is.
Mijn vraag is nu: waarin ligt die beperking feitelijk?
(en in welk perspectief op....)

Niet geloven is ook een beperking.
Je beperkt jezelf tot het weten van meer.
Vergelijk het met leven met of zonder oogkleppen op.. :D

Als je simpelweg gewoon alles gelooft als het maar vaag is zoals jij dan heb je inderdaad een aardig groot perspectief ja. Wat je daar verder aan hebt is alleen zo mogelijk nog vager.

Ik heb het woord vaag niet gebruikt hoor.
Voor mij is niet zo snel iets vaag, het is waar of het is niet waar.
Hoe meer je gelooft hoe meer je ziet dat dingen in elkaar passen.
Alles sluit naadloos aan op elkaar. :D

Wie niet gelooft in het Spaghettimonster zal branden!

In south park hebben ze het er ook eens over gehad... moet dus waar zijn

Terug
Naar boven