Fitness Seller

geloof jij in leven na de dood ?

Peiling Peiling geloof jij in leven na de dood

• ja

Stemmen: 21 36,2%
  • nee

Stemmen: 30 51,7%
  • anders, namelijk.....

Stemmen: 7 12,1%

• Totaal stemmers
    58
  • Peiling gesloten .

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Geloof jij in een leven na de dood ?

Dit kan zijn dat je terugkeert op aarde of leven in een hemel (paradijs)

:D

Nee ! Alleen de mensen die zichzelf voor de gek willen houden geloven zoiets belachelijks.

Neen .

Don't know, zie het vanzelf..... of niet :p

• Topic Starter Topic Starter
mensen met bijna doodservaring die verhalen komen vertellen, wat vinden jullie hiervan ?

Ik vind dat er teveel mensen zijn die overtuigd zijn van leven na de dood.Er is geen leven na de dood totdat het bewezen is.:D

Er is geen leven na de dood.

who gives a ****!

je leeft nu.. mocht t er wel zijn, doe je nog een x een poging.. dood gaan we toch! ;)

ik denk van wel, maar, je leeft maar 1x in dit leven en moet je het beste
van maken toch? geld ook als je er niet in gelooft haha :P

Nee, anders zou het een beetje onzinnig zijn om dood te gaan..

inderdaad :P

ik kom terug als het slipje van paris hilton

hoef ik de hele dag niks te doen behalve naast et bed liggen :D lekker relaxt

nee. eindeloos maffen :zzz: :D

tot in den eeuwigheid. amen. :P

misschien wel, als het er is vind ik het jammer dat ik niets meer weet van eventuele vorige levens.

Ik zie het wel als ik dood ben, of niet.

De Zaal der Gevallenen zal mij omarmen en de mede zal zoet zijn!

Theoretisch gezien zouden de elementaire deeltjes die opgaan in het milieu na ontbinding weer een gezamelijke massa kunnen vormen. Uiteindelijk is alles voortgekomen uit helium en waterstof. Vraag is dan of het bewustzijn ook terug keert.

Dit topic bloed dood want Spiertje is gebanned. Dus niemand wordt uit gemaakt voor simpele Nederlander en kuffar, toch wel sneu, hou wel van consternatie, intimidatie en bedreigingen.

nee die NDE's dat zijn je hersenen die aan het afsluiten zijn..
m'n reet, ik ga naar jezus.

nee die NDE's dat zijn je hersenen die aan het afsluiten zijn..
m'n reet, ik ga naar jezus.

Pim van Lommel gelezen?

Maar anyway, leven na de dood is een contradictio in terminis om te beginnen, dood is in ieder geval niet meer het einde van het leven als er leven na de dood is. De dood bestaat dan niet meer in de betekenis die wij er aan toekennen.
de vraag 'wat is dood? lijkt me voorafgaand aan de vraag of er leven is na de dood. (waarbij de vraag 'wat is leven' direct opkomt en die kunnen we niet beantwoorden)

Het is dus allemaal lekkere nonsens, iedere bewering over een leven na de dood is op z'n best wishfull thinking.

Terug
Naar boven