Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je echt een fan bent dan kan ik je zeker zijn boek geschiedenis van de westerse filosofie aanraden. Erg toegankelijk en af en toe zelfs grappig.JaJaJa! Ik weet het!De Zaal der Gevallenen zal mij omarmen en de mede zal zoet zijn!

En zo is het! Moge Odin mij genadig zijn!JaJaJa! Ik weet het!
Jij gaat naar Asgard!
Noorse en Griekse mythologie is cool. Die scheppingsverhalen zijn imho een stuk boeiender dan het joodse scheppingsverhaal. Goede tijden slechte tijden is kinderspel in vergelijking met wat de Griekse en Noorse Goden elkaar aandeden.![]()
Nou dat lukt velen anders prima. Om eerlijk te zijn, er lopen meer gekken rond die religieus zijn dan atheïst.hoe kan je nu geloven dat er niks is na de dood zonder gek te worden.
Het nut daarvan? Wat dacht je van het leven zelf? Het leven is hier en NU. Niet ergens daarbovenstel je sterft en dat was het. wat is het nut dan om bv te trainen, veel geld te hebben,... als er daarna toch niks meer is.

hoe kan je nu geloven dat er niks is na de dood zonder gek te worden.
stel je sterft en dat was het. wat is het nut dan om bv te trainen, veel geld te hebben,... als er daarna toch niks meer is.

Juist relaxed! Lekker leven, genieten en wat je ook doet het maakt toch allemaal geen reet uit.![]()

nee en gelukkig maar zeker
welke idioot wil er nu meer dan één keer leven

hoe kan je nu geloven dat er niks is na de dood zonder gek te worden.
stel je sterft en dat was het. wat is het nut dan om bv te trainen, veel geld te hebben,... als er daarna toch niks meer is.
het is mss mogelijk dat we binnen 100 jaar perfect begrijpen hoe het in elkaar zit. als er iets niet is kan je het ook niet vatten. als je in de 18e eeuw zou zeggen dat het mogelijk is om met iemand te praten aan de andere kant van de wereld zouden ze ook zeggen dat bestaat niet.
iets wat nauw bij het onderwerp aansluit is buitenaards leven. het is ongeveer zeker dat er 100 miljarden sterren in ons sterrenstelsel zijn, daarnaast zijn er nog eens miljarden sterrenstelsels, dus is dat in afstand ongeveer ontelbaar tot de ontelbare macht kilometer en dat is nog maar wat we weten op circa 30 jaar, dus zal het wel mogelijk zijn dat er nog iets anders (leven) is, en hoe zit het daar dan mee.
dit is mijn eigen gedacht maar zolang er niemand uit de doden het komt vertellen zullen we het nooit weten
wat is de defenitie van leven überhaupt?
een leven na de dood zoals voorgesteld door christenen of moslims duidt naar mijn mening alleen maar op een gebrekkige verbeeldingskracht, dus ik geloof zeker niet in een hemel of 70 maagden.
Ik denk dat alles van mij onderdeel wordt van het grote geheel en dat sowieso mijn lichaam en alles wat mijn ego omvat dus zal verdwijnen. Voor mijn gevoel is dat een soort vorm van onsterfelijkheid. We zijn onlosmakkelijk met dit universum verbonden en als we dood zijn zullen we weer door dit universum worden opgenomen.
Damn, klink ik ff als een hippie.
@ BuilderB: is dat Russel als uw avatar? Meestal kijkt ie als een schooljongetje op foto'sAls je echt een fan bent dan kan ik je zeker zijn boek geschiedenis van de westerse filosofie aanraden. Erg toegankelijk en af en toe zelfs grappig.
Juist relaxed! Lekker leven, genieten en wat je ook doet het maakt toch allemaal geen reet uit.![]()

Omdat het het enige leven dat je hebt naar de klote helptDaarom snap ik ook niet dat er niet meer mensen aan de drugs zitten![]()