XXL Nutrition

Gemakzucht AS-gebruik

Equelsor

Competitive Bodybuilder
Waardering
39
Het doet me verdriet om te zien dat mensen zo over AS kunnen denken :no: :

hoi, ik ga ook anabole steroiden gebruiken, k heb 1 jaar moeten trainen om 12 kg spieren op te bouwen en dat kostte me zat geld en tijd....daar heb k dus geen zin meer in en ga t nu in 8 weekjes doen en bespaar me een hoop moeite en geld. En jongeren die anabolen gebruiken zitten tenminste in de sportscholen en gaan nie elke dag blowen ofzo omdat ze niks te doen hebben Anabolen zijn ook nie verslavend en als ze iets met je gezondheid doen dan is het pech want je kiest er tenslotte zelf voor ofniet dan????????? maar ja daar geloof ik eigenlijk niks van dat ze veel met je gezondheid doen als je maar 1 of 2 kuren doet, heb vrienden die dat hebben gedaan op een jonge leeftijd onder 18 jaar en ze hebbe geen problemen met hun gezondheid.....ja ok als je 20 kuren gaat doen dan krijg je wel ziektes

bron: [Link niet meer beschikbaar]

Sommig mensen gebruiken hun kop niet en denken dat ze alles zomaar even kunnen bereiken.
Ook AAS is erg schadelijk als je er niet goed mee omgaat.

De meeste doen eerst en denken daarna, zie je trouwens niet alleen bij AAS, ook bij drank en drugs.....
Iedereen doet maar lekker wat ze zelf willen, maar ik wil eerst zeker weten wat het is voordat ik het eventueel zou gaan gebruiken.

Dit soort mensen kan ik alleen maar aanraden om veel steroiden te gebruiken. HEEL VEEL!!!!

Ach ja een maat van me denkt er net zo makkelijk over en gooit alle adviezen in de wind.Heeft een sustanon\deca kuur genomen zonder nakuur.Een dboll only zonder nakuur en een oxy only zonder nakuur en alle kuren met rare doseringen en alle drie de kuren in korte tijd.Hierbij de nodige alcohol,pillen en coke.Hij heeft nu last van een vergroot prostaat en klaagt over slapeloosheid.Wanneer hij slaapt heeft hij ook vaak hele rare nachtmerries.Of dit allemaal aan de combi AS\drugs te wijten is..... Ik sprak m van de week en hij gaat weer beginnen met trainen.Maar hij moest eerst weer ff een kuurtje bestellen anders had het trainen geen zin.Dat soort mensen moet je geen advies geven maar lekker laten gaan ben ik achter.Maar ok wat was het onderwerp ook al weer??:p .oh ja :p Dit soort gasten als uit het stukje van Equelsor zijn gewoon slappelingen die er niets voor over hebben.Gewoon zielig meer niet !!

Ben ik mee eens. Ik ken iemand die vroeger ook zo bezig was, en wat kreeg ie? Bitchtits in 't ergste vorm. Niet normaal hoe dat uit zag. Spoot gewoon dikke drap bloed uit z'n tepels als ie er op duwde en pijn dat ie had. Zijn borsten waren gewoon 2 grote bloedblaren! zo zag 't dan uit. Tja... 'k vind 't terecht. en zoals al eerder is gezegt, Ook AAS is erg schadelijk als je er niet goed mee omgaat.

Equelsor zei:

Niet verslavend? ik denk dat er mij velen gaan gelijk geven dat AS WEL verslavend zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, het blijkt uit elk opzicht dat deze jongen niet weet waar ie over praat.

In welk opzicht bedoel je overigens dat het verslavend is? Dat mensen alleen nog genoegen nemen met AS ?

Equelsor zei:
Tja, het blijkt uit elk opzicht dat deze jongen niet weet waar ie over praat.

In welk opzicht bedoel je overigens dat het verslavend is? Dat mensen alleen nog genoegen nemen met AS ?

dat als je eens begonnen bent, je steeds vaker wilt kuren...

AiR zei:
Ben ik mee eens. Ik ken iemand die vroeger ook zo bezig was, en wat kreeg ie? Bitchtits in 't ergste vorm. Niet normaal hoe dat uit zag. Spoot gewoon dikke drap bloed uit z'n tepels als ie er op duwde en pijn dat ie had. Zijn borsten waren gewoon 2 grote bloedblaren! zo zag 't dan uit. Tja... 'k vind 't terecht. en zoals al eerder is gezegt, Ook AAS is erg schadelijk als je er niet goed mee omgaat.
Gadver. Pics? :P

Equelsor zei:

toch heb ie een beetje gelijk.
Als iemand op ze 18e gaat spuiten. goed eet. niet drinkt en geen drugs gebruikt en veel sport zal ie vast gezonder leven dan de mensen die dat niet doen.

Ik baal d'r van dat door dit soort types de 'roidgebruikers in een totaal verkeerd daglicht worden geplaatst. Door deze figuren (die vroeg of laat op hun domme bek gaan) krijgen 'roids een slechte naam en worden ze gebanned!

:fire: :fire: :fire:

*newsflash*

Roids staan al op de ban list van de overheid. ;)

12 kilo in 1 jaar zonder roids en dan nog klagen .. hmz :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
precies... geeft maar aan hoe ongeduldig en snel ontvreden sommige mensen zijn.

sommige mensen hebben nu eenmaal het iq van een badslipper...

Als ik dit jaar 12 jaar aankom (zonder AAS) zou dit wel eens een heel mooi jaar kunnen worden....

Terug
Naar boven