Fitness Seller

Generation Iron

Rosta

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m74
Massa
84kg
Vetpercentage
18%
Voor de mensen die er al heel de tijd op wachten: DOWNLOAD

Indien je in België woont en last hebt van een stop page, dit kan je oplossen door volgende stappen te ondernemen:
DNS veranderen

Nadat je de stappen hebt gedaan voor het besturingssysteem dat jij in gebruik hebt, verander je de voorkeur-DNS in 8.8.8.8 en de alternatieve DNS in 8.8.4.4

De audio is niet volledig gesynchroniseerd, dit los je op door VLC mediaplayer te downloaden, de gedownloade file met VLC mediaplayer te openen en dan op 'J' duwen tot er -250ms in het scherm komt te staan.

Veel kijkplezier!

• Topic Starter Topic Starter
Zo actief ben ik niet, als het als dubbelpost telt of weet ik veel wat mogen ze hem altijd weer wissen.

Ik zie nog steeds geen rip online?

Zo actief ben ik niet, als het als dubbelpost telt of weet ik veel wat mogen ze hem altijd weer wissen.
Ach maakt mij niet uit, jouw uitleg erbij heeft uiteraard voor sommige leden wel extra waarde :)

OT: Ik wacht nog even op een betere bluray rip denk ik. Een beetje knullig dat de audio niet synchroon loopt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie nog steeds geen rip online?

Niet voor zover ik weet.

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

OT: Ik wacht nog even op een betere bluray rip denk ik. Een beetje knullig dat de audio niet synchroon loopt.

Vaak is er gewoon een stem te horen, zonder dat je effectief dialoog ziet op het scherm, dan stoort het niet zo dat de audio niet synchroon loopt. Heb hem zo afgekeken, maar kijk hem nog wel eens opnieuw wanneer een betere versie beschikbaar is!

Weet iemand waar de film met Nederlandse ondertitels gewoon te koop is als dvd of blu-ray?

nergens, er staat nu trouwens een rip op spotnet

Terug
Naar boven