Remisis
Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Is deze dianabol van generic echt het is badge nummer 77888
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op welke dosis zit je nu? Hoeveel heb je al gegained dan tot nu toe
... Ik gain nooit veel kg's met een hoge dosis tren. Ik word er vooral snel droger en sterker Mag je aas gebruiken in jou gym dan dat iedereen vraagt wat je gebruikt? Ziet er goed uit man en die sokken maken het af haha700mg per week. Mijn gewicht is ongeveer hetzelfde gebleven maar ik zie er al een stuk beter uit.
De mensen in de gym vragen mij wat ik gebruik... Ik gain nooit veel kg's met een hoge dosis tren. Ik word er vooral snel droger en sterker
van...
Ik had geen definitie in mijn benen en zie je duidelijk al verbetering... Tren rulez![]()
Mag je aas gebruiken in jou gym dan dat iedereen vraagt wat je gebruikt? Ziet er goed uit man en die sokken maken het af haha
Mag je aas gebruiken in jou gym dan dat iedereen vraagt wat je gebruikt? Ziet er goed uit man en die sokken maken het af haha

Denk het niet haha ben de enigste die zich aan goed voedings schema houd en een goed trainings schema word altijd constant begluurd echt irritant en zit nu dan on maar zonder ook het is voor de rest gewoon een nette sportschool maar geen serieuze mensen binnenkort maar eens kijken naar een andere sport school omdat de meeste aparaten ook te licht worden.Ik mag zowiezo Aas gebruiken want ik krijg HRT therapie van de arts
In jullie gym mag dat niet?
Denk het niet haha ben de enigste die zich aan goed voedings schema houd en een goed trainings schema word altijd constant begluurd echt irritant en zit nu dan on maar zonder ook het is voor de rest gewoon een nette sportschool maar geen serieuze mensen binnenkort maar eens kijken naar een andere sport school omdat de meeste aparaten ook te licht worden.
Laat die crossfitters maar verder klooien hahahJa ga ik denk ik ook doen word je niet goed van dat gegluur allemaal van die haters die veel langer fitnissen als mij en niks bereiken en maar vragen hoe doe jij dat dan ja ga eens vreten man.Beter een hardcore gym zoekenLaat die crossfitters maar verder klooien hahah
Uitproberen....Ik heb ook dainabol hoe weet ik of het wel echt is grt
KloptBeter een hardcore gym zoekenLaat die crossfitters maar verder klooien hahah
Ja ga ik denk ik ook doen word je niet goed van dat gegluur allemaal van die haters die veel langer fitnissen als mij en niks bereiken en maar vragen hoe doe jij dat dan ja ga eens vreten man.
Doe vooral je eigen ding man laat ze maar kijken;-)Heel herkenbaar.. Vooral veel jaloezie hahaha... Dan hoor je de 60kg wegende ecto's op de achtergrond.... Pff zijn allemaal spuitjes zo kan ik het ook..
jaa precies jij snapt um en wat nog het ergste is die botjes die beweren dat je houding niet goed is terwijl hun nooit van hun leven zoveel gewicht gaan tillen hahaHeel herkenbaar.. Vooral veel jaloezie hahaha... Dan hoor je de 60kg wegende ecto's op de achtergrond.... Pff zijn allemaal spuitjes zo kan ik het ook..
Doe vooral je eigen ding man laat ze maar kijken;-)
precies haha maar bij ons lopen der ook genoeg rond in de 20 die al een paar jaar fitnissen maar totaal gewoon geen massa hebben hun training is misschien wel in orde maar het eten niet en dan maar raar staan kijken hoe je dat doet.Zijn vooral de 40 plussers die al 20 jaar trainen en er helemaal niet gespierd uitzien...
Dat snap ik dus echt niet... Dan zou ik echt een andere sport gaan zoeken...
Het enige wat ze kunnen is praatjes maken en de vrouwen op de step lastig valllen..