muscleboy Advanced Bodybuilder Lid sinds 8 aug 2004 Berichten 1.005 Waardering 1 9 nov 2005 #1 Kan iemand eens een duidelijk schema'tje geven met alle Gs producten met daarbijhorende mg/ml... Klik om meer te lezen...
Kan iemand eens een duidelijk schema'tje geven met alle Gs producten met daarbijhorende mg/ml... Klik om meer te lezen...
D Die Lange Competitive Bodybuilder Lid sinds 30 mrt 2005 Berichten 2.440 Waardering 1 9 nov 2005 #2 muscleboy zei: Kan iemand eens een duidelijk schema'tje geven met alle Gs producten met daarbijhorende mg/ml... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...
muscleboy zei: Kan iemand eens een duidelijk schema'tje geven met alle Gs producten met daarbijhorende mg/ml... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...
muscleboy Advanced Bodybuilder Lid sinds 8 aug 2004 Berichten 1.005 Waardering 1 9 nov 2005 Topic Starter Topic Starter #3 En neen , ik zoek GEEN verkoper, ben alleen curieus welke producten zij allemaal hebben.
MrJ 10 year + member Elite Member 20 jaar lid 10.000 berichten Lid sinds 28 jan 2003 Berichten 18.437 Waardering 187 Lengte 1m83 Massa 89kg Vetpercentage 12% 9 nov 2005 #4 Had op een ander forum al geantwoord. Geen idee wat de regels echter precies zijn hieromtrent op DBB. Maar aangezien een andere mod deze al gesloten heeft laat ik dat zo.
Had op een ander forum al geantwoord. Geen idee wat de regels echter precies zijn hieromtrent op DBB. Maar aangezien een andere mod deze al gesloten heeft laat ik dat zo.