MuscleMeat

Generic uit China

Leviathan zei:
Ze waren idd rond en geloof ik zonder breekrand, weet t ff niet zeker.

@Juriaan: dat de grootte niet veel zegt weet ik maar als te goed, 10 mg is nu eenmaal een zeer kleine hoeveelheid waarmee je zonder al teveel vulstof een tab kunt drukken....

Precies, als je weet dat je dealer gewoon human grade gear verkoop die real is zullen zijn tabs ook zeer zeker real zijn :thumb:

Juriaan zei:
Precies, als je weet dat je dealer gewoon human grade gear verkoop die real is zullen zijn tabs ook zeer zeker real zijn :thumb:

Ik heb vrijwel alles van GS...ben er zeer tevreden over. De dbol is zeer goed, clen ben ik ook tevreden over en straks voor de laatste 6 wkn van mn kuur heb ik nog winstrol tabs van GS.

Ik kan wel gaan beginnen met spullen van legitieme fabrikanten maar dat zijn vaak toch 1 ml ampullen en 5 mg tabs en ik heb geen zin in dat geknoei + dat je duurder uit bent.

Leviathan zei:
Ik heb vrijwel alles van GS...ben er zeer tevreden over. De dbol is zeer goed, clen ben ik ook tevreden over en straks voor de laatste 6 wkn van mn kuur heb ik nog winstrol tabs van GS.

Ik kan wel gaan beginnen met spullen van legitieme fabrikanten maar dat zijn vaak toch 1 ml ampullen en 5 mg tabs en ik heb geen zin in dat geknoei + dat je duurder uit bent.

Valt mee bro, je hebt genoeg 2 ml vails van bijvoorbeeld organon, bm labs etc. Met GS ben je een heel stuk goedkoper uit, maar als je de kans krijgt human grade te kuren zeer zeker doen. Kost missch 100 euro meer in totaal maar je weet zeker dat je goede doseringen hebt :thumb:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vorige zomer heb ik een kuur geprobeerd met tren acetate en test prop. Had mijn twijfels over de tren acetate. vrienden van mij hebben o.a. sust, test enanthate, boldenone, tren acetate en test prop gebruikt van generic en dat was goed bevallen maar had eigenlijk alleen mijn twijfels over de tren acetate van generic die ik zelf heb gebruikt mijn vrienden gingen goed op de sust, test enanthate, boldenone ik ging overigens ook goed op de d-bol en winstrol van generic. Visolie zat er zeer cker niet in anders had ik dat wel geroken en/of gemerkt.

Juriaan zei:
Valt mee bro, je hebt genoeg 2 ml vails van bijvoorbeeld organon, bm labs etc. Met GS ben je een heel stuk goedkoper uit, maar als je de kans krijgt human grade te kuren zeer zeker doen. Kost missch 100 euro meer in totaal maar je weet zeker dat je goede doseringen hebt :thumb:

Das waar...maar test van GS waaruit bleek dat er 377mg/ml in zit terwijl er 250 in hoort te zitten is ook nooit weg ;) :D

als je GOED bezig wilt zijn met BB, moet je nooit op geld bezuinigen!!
das rede ook waarom sommige lui zich volspuiten met visolie!!

ik heb het al een keer gezegt deze generic wil meeliften met het generic supplements uit holland, van gs weten we de uitslag van de dossering er van.100% en zelf overgedosseerd is.en dat is echt beter dan de generic uit india..visolie met een beetje co oplossing met een beetje deca% en geen uitslag te vinden op het web...gokken moet je nooit met je lichaam doen...teddy

waar een klein land groot in kan zijn.

Mensen gebruiken vaker schimmige producten omdat ze zelf geen contacten hebben voor betere.

Ik had tot op twee jaar geleden nog nooit generieke/underground-merken gebruikt, want voor de kuur die dan samenstelde kon ik alles origineel vinden.

De tijden zijn inmiddels veranderd, men gebruikt meer en wil dan ook aangepaste producten zoals de Boldenone@200mg/ml.
Dat vraagt om een generiek merk.

Weinig mensen kennen figuren die originele spullen verkopen en steeds meer mensen begeven zich op de AAS-markt met generieke spullen om zelf een centje bij te verdienen.
Immers, een generiek merk heeft veel baat bij wederverkopers dus hoe meer mensen bereid zijn om wederverkoper te worden, hoe populairder een merk wordt.

Daartussen zitten dan altijd lui die misbruik maken van het vertrouwen dat zo'n generiek merk heeft gewonnen en gaan vials nabootsen of vials omkeren en een eigen prutje erin gooien.

Geen genade voor die figuren.

Terug
Naar boven