XXL Nutrition

Genesis testosterone enanthate real of fake

timo91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
hallo allemaal genesis test E real of fake? ik hoor nogal wat wisselende ervaringen en ben nog niet helemaal zeker... vandaar dit topic alvast bedankt

verpakking was geseald in plastic maar heb dit er natuurlijk even af gehaald om vial eruit te halen

DSC00001.jpg

DSC00005.jpg

DSC00007.jpg

DSC00003.jpg

DSC00004.jpg

DSC00009.jpg

DSC00008.jpg

Hier het verschil van een fake en real genesis deca (gevonden op us forums). Fake vial is dunner en heeft een donkere rode kleur waarop staat '250mg', de echte heeft een lichtere rode kleur met '250mg'. Het grappige is dat de test e de zelfde donkere rode kleur heeft (inclusief die ik heb gehad). Mooie theorie dacht ik zoo.

genesis.jpg

Ik gebuikk ook Test-E van Genesis. Fles ligt bij maatje die ook gebruikt dus kan batchnumer niet gebruiken. Ik merk er ook vrijwel niets van.

Als kickstart Diana-Bol gebruikt van Genesis, deze werkte zeer goed. Echter nadat het potje op was merkte ik direct dat ik veel minder kracht had. Tevens ook geen last van acne, geilheid of agressie. Wel wat sneller geprikkelt.

Sprak vandaag jongen bij mij op de gym, zelfde kuur als ik ook zelfde dealer en merk. Helaas ook zelfde resultaten als ik.

Genesis bestaat niet meer sinds 2010.. Als jouw dealer zegt dat het door verkocht is zegt hij dat alleen maar om zijn nep spullen te willen verkopen. Genesis heet tegenwoordig Unigen en ook daar zijn veel fakes van op de markt veelal uit Thailand. Ik hoor de meest vreemde verhalen over dit merk en over de dosering. Bijvoorbeeld over de clenbuterol. Deze zou minder sterk zijn dan vroeger waardoor je er meer van moet slikken.. Mooi verhaal. Er zit dus gewoon niks in (ja cafeïne) of het is zwaar ondergedoseerd. En nee een betrouwbare dealer bestaat niet want het interesseert niemand wat jij slik ook je beste maat niet.
Ik heb zelf winstrol en D-bol geprobeerd en beide deden helemaal niets.

Genesis bestaat niet meer sinds 2010.. Als jouw dealer zegt dat het door verkocht is zegt hij dat alleen maar om zijn nep spullen te willen verkopen. Genesis heet tegenwoordig Unigen en ook daar zijn veel fakes van op de markt veelal uit Thailand. Ik hoor de meest vreemde verhalen over dit merk en over de dosering. Bijvoorbeeld over de clenbuterol. Deze zou minder sterk zijn dan vroeger waardoor je er meer van moet slikken.. Mooi verhaal. Er zit dus gewoon niks in (ja cafeïne) of het is zwaar ondergedoseerd. En nee een betrouwbare dealer bestaat niet want het interesseert niemand wat jij slik ook je beste maat niet.
Ik heb zelf winstrol en D-bol geprobeerd en beide deden helemaal niets.

Unigen veel fakes?
Unigen wordt gemaakt in thailand ben er zelf nog geen fakes van tegen gekomen?
Heb alleen maar positive dingen gehoord over unigen hier in thailand.
Dus weet niet waar jij je informatie vandaan hebt?

Dan heb jij zeer slechten info...
Ben ieder jaar een aantal maanden in thailand , nog nooit iets slechts over Unigen gehoord.
Surf maar eens op uk-muscle naar unigen;)

Ik zal het doorgeven aan mijn maat die dinsdag terug gekomen..

Unigen is in thailand volgens mij UG, als je toch in thailand bent Keutel, haal dan testoviron in een van de grote aphotheken, zit je zeker goed.

Unigen is HG...geen UG. Genesis zijn alleen nog maar fakes/counterfeits van.

hallo allemaal genesis test E real of fake? ik hoor nogal wat wisselende ervaringen en ben nog niet helemaal zeker... vandaar dit topic alvast bedankt

verpakking was geseald in plastic maar heb dit er natuurlijk even af gehaald om vial eruit te halen

En ben je er overuit?ik heb dezelfde,6e week nu.Mag denk niet klagen.Maar had er toch iets meer van verwacht.

Heb deze gehad werkte minimaal toen ik over stapte op de chinees ging ik pas gainen zwaar ondergedoseerd genesis

Terug
Naar boven