AndroidHealthClinic

Genetics summer '10 preparation

Genetics

Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
6%
Het leek me de moment om ook eens een topic te openen, ik zou graag jullie mening en raad verkrijgen.

Ik ben 19 jaar oud, en train nu een 8 tal maanden. Mijn doel was enkel dat Ethiopisch lichaam wegkrijgen, maar al gauw werd BB een verlangen naar meer. Ik woog 8 maanden terug 61kg op een vetgehalte van 7 procent. Vanmorgen woog ik 75kg.

Eerst begon ik met supps maar mijn voeding was alles behalve goed. Sinds 1.5 maand let ik perfect op mijn voeding en ziet mijn dag er als volgt uit:
- 125gr havervlokken met 125 gr halfvolle melk
1 massgainershake (50gr eiwitten)
- 2 witte boterhammen met pindakaas
- 200gr kip + 180 gr (gekookte) pasta + groenten
- 100gr kippenwit
- pre workout
- post workout
- whey shake (50gr eiwitten)
- 200gr kip + 180 gr (gekookte) pasta + groenten
- stuk fruit (appel, banaan, ...)
- 1 schep syntha6 + 1 schep whey

Trainingsschema:
Ma: Borst + tricep
Di: Legs
Do: Rug
Za: Shoulders + bicep

Verleden week trok ik eerst pics: zijn niet zo duidelijk maar zijn getrokken met cam

Dit zijn mijn huidige stats!
Mijn doel is 77kg, 5%, arm 37 a 38 cm!

Graag jullie mening en commentaar ;)

a.jpg

b.jpg

c.jpg

d.jpg

Makker :D

Samen behalen we onze doelen wel hè man!

Zoals ik al eerder zei uber genetics , ma de inzet qua voeding en training is er zoals het moet 7/7 !

En don't diss my cam, ding trekt geweldige pics , check zelf!

Laatst bewerkt:
:eek:...nice. Echt goede prestatie in 8 maanden.
Zou graag nog een relaxed front pic willen zien

• Topic Starter Topic Starter
Makker :D

Samen behalen we onze doelen wel hè man!

Zoals ik al eerder zei uber genetics , ma de inzet qua voeding en training is er zoals het moet 7/7 !

En don't diss my cam, ding trekt geweldige pics , check zelf!

Idd makker. Kijk wel niet uit naar morgenvroeg, die legs gaan branden als hel.

Idd, maar ook goede begleiding! ;)

Zaterdag zal'k kodak fixen voor nog betere foto's en meteen na trainen!

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

:eek:...nice. Echt goede prestatie in 8 maanden.
Zou graag nog een relaxed front pic willen zien

Hehe, thx, 'kben er ook tot nu toe tevreden mee, maar ik train er best ahrd voor, ookal zeg'k hetzelf, en heb altijd goede begleiding en advies gehad!

Ik zal tegen zaterdag een pic van relaxed front bezorgen!

Haha ik voel de mijn nu al kermen!

Begeleiding is key, op 8 maanden hebben we u gains doen maken die anders 3j hadden geduurd!

Haha ik voel de mijn nu al kermen!

Begeleiding is key, op 8 maanden hebben we u gains doen maken die anders 3j hadden geduurd!
Waar had de TS het meest problemen mee (moest je hem het meest mee begleiden)? Voeding/Trainingsschema/intensiteit? Ben benieuwd watvoor (jouw) begeleiding ertoe heeft geleid dat hij deze gains in 8 maaden heeft gefixt.

Alles...

Mentaal, voeding,training.

Ik train 7 jaar en heb in die tijd toch de nodige kennis van voeding en training opgedaan mag ik zelf wel zeggen.

Als je net begint is het moeilijk te weten wat goed is en niet goed. bv met eten, aantal oefeningen, welke oefeningen enz

Als ik iemand zoals "ik" had gehad toen ik begon was het allemaal ook veel sneller gegaan.

Moet wel zeggen, Hij is echt hardcore, ik zeg niet snel dat iemand 100% bodybuilding gericht is , maar van hem kan ik het wel zeggen, wat ik hem zeg te doen word zonder gezaag gedaan en dat maakt em toch wel hardcore.

Ik zag natuurlijk van het begin wel dat de inzet en de genen voor de sport er waren anders stak ik men tijd er ook niet in !

Laatst bewerkt:
mooie progressie makker!

in 8 maanden? Ongelofelijk. Knap hoor! Wat is je stats op bench en squat?
Enneh, 5% klopt denk ik niet. Dat is wel erg laag. Maar je staat zeker goed droog, toch nog wel beneden de 10%.
vind dat je best weinig eet trouwens. Denk dat je binnenkort de kcals moet opschroeven om te blijven groeien.

:eek: weer zo'n beest. In welke gym trainen jullie??

kl***zak.

Beetje komen stoefen met monstergains in nog geen jaar trainen. :mad:

Enneh, 5% klopt denk ik niet. Dat is wel erg laag. Maar je staat zeker goed droog, toch nog wel beneden de 10%.
vind dat je best weinig eet trouwens. Denk dat je binnenkort de kcals moet opschroeven om te blijven groeien.

Toch nog wel beneden de 10% ...

check die pics dan nog maar eens. hij staat nooit op meer als 6%

veins over zen legs vanaf enkels ,kappen in de chest en delt/tricep/bicep separatie is gewoon perfect!

Alles...

Mentaal, voeding,training.

Ik train 7 jaar en heb in die tijd toch de nodige kennis van voeding en training opgedaan mag ik zelf wel zeggen.

Als je net begint is het moeilijk te weten wat goed is en niet goed. bv met eten, aantal oefeningen, welke oefeningen enz

Als ik iemand zoals "ik" had gehad toen ik begon was het allemaal ook veel sneller gegaan.

Moet wel zeggen, Hij is echt hardcore, ik zeg niet snel dat iemand 100% bodybuilding gericht is , maar van hem kan ik het wel zeggen, wat ik hem zeg te doen word zonder gezaag gedaan en dat maakt em toch wel hardcore.

Ik zag natuurlijk van het begin wel dat de inzet en de genen voor de sport er waren anders stak ik men tijd er ook niet in !
mm ok nice. Jammer genoeg ben ik nog niet iemand in mijn sportschool tegengekomen die me even duidelijk op al mijn fouten kan wijzen.

• Topic Starter Topic Starter

Thx mate!

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Stats zijn:
BP: 4 x 80kg
Squat: 6 x 80

5% zal het worden momenteel is het 6, max 7%
en idd ik eet best weinig, maar als student is het moeilijk om alles mee te pakken naar school, koud op te vreten, en veel meer zou'k er niet bij krijgen, ik begin het nu pas gewoon te worden, en als'k nog honger heb tussendoor verorber ik een reep of wat extra droge pasta! Maar idd, bij de volgende bulk gaan dekcalszeker omhoog ;)

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

:eek: weer zo'n beest. In welke gym trainen jullie??

@Willems fitness (Rummen/Nieuwerkerken).. the one and only :p:D

Willems :hedbang:

Beast ben je nu je eigen leger aan het bouwen??

dit is 100% progressie! netjes hoor!

goed bezig

Terug
Naar boven