Fitness Seller

Genetics summer '10 preparation

Hahaha idd setjes van 100 dat wil ik zien .... Maar 10 setjes van 10 lijkt me ook een beetje nutteloos. Waarom niet gewoon piramide en daarna volpompen.
Goede progressie btw.

waarom 10x10 squatten?

Daarom, omdat elke week hetezelfde doen toch ook geen uitdaging is...
Porbeer het maar eens, ik heb het idee van Jeppe die trouwens 12 x 12 x 120 Squat als ik me niet vergis!

Idd en hij traint alles mooi strict, geen vage uitvoeringen ofzo , hij reageert op deze manier van trainen als kool dus we gaan het zo nog even volhouden!

Alsook de voeding, hij is nog geen moment gestagneerd in gewicht en blijft mooi droog dus zen Vet% laten stijgen zonder reden vind ik maar nutteloos, hele jaar door mooi droog staan is gewoon Tha shit :D

Opletten!

:p

Ziet er goed uit voor 8 maanden trainingstijd! Als je dit alles zo vol blijft houden, zien we hier over een paar jaar een erg bruut fysiek terug!

Daarom, omdat elke week hetezelfde doen toch ook geen uitdaging is...
Porbeer het maar eens, ik heb het idee van Jeppe die trouwens 12 x 12 x 120 Squat als ik me niet vergis!

Correctie, ik heb ooit is de 14*14*140 gedaan...never again :D
En idd das gewoon een mega uitdaging en leuke afwisseling!

Goed bezig brecht. Wel de benen ook goed blijven trainen, he. No squats no glory.

Beetje german volume principe squats dus, niets mis mee. Heb ik ooit ook gedaan 10*10*110kg vorig jaar.

Goed fysiek!
Maar dacht dat je sterker was. Je ziet er toch een pak sterker uit dan je bent (op zich niets mis mee als je zuiver BB doet).

Laatst bewerkt:
goed fysiek!

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig brecht. Wel de benen ook goed blijven trainen, he. No squats no glory.

Thx, idd, hoort erbij ;)

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Beetje german volume principe squats dus, niets mis mee. Heb ik ooit ook gedaan 10*10*110kg vorig jaar.

Goed fysiek!
Maar dacht dat je sterker was. Je ziet er toch een pak sterker uit dan je bent (op zich niets mis mee als je zuiver BB doet).

Thx, nee je hebt gelijk, qua sterkte ben'k niet super, maar aangezien ik nog niet zoo lang bezig ben, hecht ik meer belang aan de oefening zo netjes mogelijk te doen. Nu ik praktische alle oefeningen degelijk beheers, kan'k eindelijk wat zwaarder gaan!

Inderdaad. Kracht komt niet vanzelf. Wanneer traint ge benen? Ik wil wel eens mee komen doen. Maandag, dinsdag?

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad. Kracht komt niet vanzelf. Wanneer traint ge benen? Ik wil wel eens mee komen doen. Maandag, dinsdag?

Meestal train ik die op dinsdag! hangt beetje af van wanneer en hoelaat ik les heb!
Je laat maar wat weten als je es wil komen!

Terug
Naar boven