XXL Nutrition

Gentropin 36iu (12mg) advies?

Neo08

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
84kg
Ik heb een goquick pen van gentropin ontvangen per post en nu vraag ik me af of ik het binnen 4 weken op moet maken, omdat in de instructies aangegeven staat dat, wanneer het langer dan 2 uur uit de koelkast is geweest, het slechts 4 weken nog in de koelkast bewaard kan worden. Aangezien de verzending ervan al anderhalf dag in beslag heeft genomen, en ik zelf ook niet kan weten of het voorheen in een koelkast is bewaard, vraag ik me af of er nadelen zijn als ik het toch langer zou bewaren alvorens ik ermee zou beginnen.

Daarnaast wil ik er niets naast gebruiken en dacht ik aan 2iu per dag om mee te beginnen . Het gaat mij in de eerste plaats voornamelijk om vetverbranding. Wat is de meest geschikte moment van de dag en klopt het dat ik 5 dagen achter mekaar kan gebruiken en daarna 2 dagen niet?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Je weet sowieso al niet hoelang die pen buiten de koelkast is geweest... 1, het is via via uit het circuit van fabrikant/apotheker gekomen/gejat. 2. het heeft bij een onbekend aantal personen in opslag gelegen, was dit gekoeld? Je weet het niet.. Je moet een goede betrouwbare source hebben voor je HG GH, daarnaast hoor je dit product niet te laten versturen, zal het zeker geen goed doen. Apotheken hebben koelkasten waarin de middelen bewaard worden, daarnaast wordt het gekoeld getransporteerd van fabriek naar apotheek of ziekenhuis. Vervolgens laat je een dealer dit in een doosje proppen en de PostNL gooit met die doosjes.. GH is een fragiel product.. Je bent op deze manier nog beter af met een goed UG merk.

Je weet sowieso al niet hoelang die pen buiten de koelkast is geweest... 1, het is via via uit het circuit van fabrikant/apotheker gekomen/gejat. 2. het heeft bij een onbekend aantal personen in opslag gelegen, was dit gekoeld? Je weet het niet.. Je moet een goede betrouwbare source hebben voor je HG GH, daarnaast hoor je dit product niet te laten versturen, zal het zeker geen goed doen. Apotheken hebben koelkasten waarin de middelen bewaard worden, daarnaast wordt het gekoeld getransporteerd van fabriek naar apotheek of ziekenhuis. Vervolgens laat je een dealer dit in een doosje proppen en de PostNL gooit met die doosjes.. GH is een fragiel product.. Je bent op deze manier nog beter af met een goed UG merk.

Hoe weet je dan dat bij een goed UG merk er echte GH in zit ?

Dat weet je pas als je het voor langere tijd gebruikt en/of je bloed laat testen op GH.

Kunnen deze waarden in je bloed niet nagebootst worden met andere middelen dat ze erin stoppen in plaats van echte HGH ? En is het niet zo dat je de ene batch anders kan zijn dan de andere bij UG, dus je bij de ene rommel kan hebben en de andere geluk ? In dat opzicht lijkt het me toch niet beter om voor UG te kiezen

Kunnen deze waarden in je bloed niet nagebootst worden met andere middelen dat ze erin stoppen in plaats van echte HGH ? En is het niet zo dat je de ene batch anders kan zijn dan de andere bij UG, dus je bij de ene rommel kan hebben en de andere geluk ? In dat opzicht lijkt het me toch niet beter om voor UG te kiezen

Dat eerste weet ik zo net niet, ik weet dat er middelen zijn die de bijwerkingen kunnen nabootsen die ook bij GH soms aanwezig zijn. Op het moment dat je GH Serum waardes in het bloed of je IGF1 dik in de plus staan, dan maakt het niet meer uit of het nu door de GH komt of een ander middel, want het effect zal hetzelfde zijn. (Denk overigens niet eens dat er iets bestaat naast rhGH wat dat kan).

Idealiter test je elk kitje.. Idealiter koop je alles HG in de apotheek voor 50,00 per 500iu. Maar die wereld bestaat niet. Je gok is met goede UG GH een stuk veiliger dan in de schimmige wereld van HG GH, tenzij je echt een legit source hebt die zelf in de koelkast van de apotheek kan graaien voor je.

Dat eerste weet ik zo net niet, ik weet dat er middelen zijn die de bijwerkingen kunnen nabootsen die ook bij GH soms aanwezig zijn. Op het moment dat je GH Serum waardes in het bloed of je IGF1 dik in de plus staan, dan maakt het niet meer uit of het nu door de GH komt of een ander middel, want het effect zal hetzelfde zijn. (Denk overigens niet eens dat er iets bestaat naast rhGH wat dat kan).

Idealiter test je elk kitje.. Idealiter koop je alles HG in de apotheek voor 50,00 per 500iu. Maar die wereld bestaat niet. Je gok is met goede UG GH een stuk veiliger dan in de schimmige wereld van HG GH, tenzij je echt een legit source hebt die zelf in de koelkast van de apotheek kan graaien voor je.

een goede source is belangrijkste idd, al lijkt mij het proces van 'goede' UG GH en GH GH even vaag.
HGH bij de apotheek halen indien je kan, anders van af blijven is mijn ervaring

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal. Dit is dus ook waar ik zelf mee zit..dat je nooit kan weten wat een goede source is en je toch een aantal maanden moet gebruiken om er achter te komen dat je goede te pakken hebt die ook onder de juiste omstandigheden is opgeslagen en getransporteerd. Ik ga deze gok in ieder geval nemen en kom er op terug als ik iets begin te merken :)

Dus via de post kan je nooit voor hele lange tijd kopen omdat het daarvoor te lang uit de koeling is geweest?
Voor dat geld wil je zekerheid hebben.

Terug
Naar boven