Ik heb een goquick pen van gentropin ontvangen per post en nu vraag ik me af of ik het binnen 4 weken op moet maken, omdat in de instructies aangegeven staat dat, wanneer het langer dan 2 uur uit de koelkast is geweest, het slechts 4 weken nog in de koelkast bewaard kan worden. Aangezien de verzending ervan al anderhalf dag in beslag heeft genomen, en ik zelf ook niet kan weten of het voorheen in een koelkast is bewaard, vraag ik me af of er nadelen zijn als ik het toch langer zou bewaren alvorens ik ermee zou beginnen.
Daarnaast wil ik er niets naast gebruiken en dacht ik aan 2iu per dag om mee te beginnen . Het gaat mij in de eerste plaats voornamelijk om vetverbranding. Wat is de meest geschikte moment van de dag en klopt het dat ik 5 dagen achter mekaar kan gebruiken en daarna 2 dagen niet?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Daarnaast wil ik er niets naast gebruiken en dacht ik aan 2iu per dag om mee te beginnen . Het gaat mij in de eerste plaats voornamelijk om vetverbranding. Wat is de meest geschikte moment van de dag en klopt het dat ik 5 dagen achter mekaar kan gebruiken en daarna 2 dagen niet?
Alvast bedankt voor jullie hulp.