AndroidHealthClinic

Gentse feesten 15/07 - 24/07

Manny Ribera

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
93kg
Wie is er al geweest of zou nog gaan?

Ben nog nooit geweest, maar ik denk dat ik dit jaar eens een avondje zal meepikken:D

Ik ga ook nog wel eens langsgaan maar niet met jou Manny Rybeiro :p

10 days of, daar ga ik zeker nog eens naartoe. Dat is nog een feestje waar je de oude sfeer van vroeger kan proeven.

Ben er afgelopen weekend geweest. Was weer erg leuk net als vorig jaar trouwens! Helaas moest ik zondagavond naar huis maar ik had nog wel 10 dagen willen blijven.

• Topic Starter Topic Starter
Diabolic zei:
Ik ga ook nog wel eens langsgaan maar niet met jou Manny Rybeiro :p

10 days of, daar ga ik zeker nog eens naartoe. Dat is nog een feestje waar je de oude sfeer van vroeger kan proeven.
Daar zal je nog spijt van krijgen:p

ik wil deze week wel nog eens gaan

interseert me geen ruk...ben al 3 jaar nietmeer geweest en elk jaar wordt het minder en minder interesant...kga veel liever eens aan de blaarmeerse gaan liggen in m'n blote kont :D

zaterdag geweest, ga mss nog wel es gaan...
is r gezellig, was wel n lastig nachtje voor me.

ironmike, int citadel ga je meer succes hebben als je r met je blote kont ligt vermoed ik...

Ik vertrek donderdagavond met aantal vrienden.
Gentse Feesten = altijd goed, vind ik.

Ik bedoel waarom zou ik spijt krijgen dat ik niet met jou naar de Gentsche fiesten zou gaan? Heb je een horde geile breezers op sleeptouw misschien? In dat gevel wil ik er nog eens over nadenken:D

• Topic Starter Topic Starter
Daar wil ik wel voor zorgen:D :p

Ik ga ook + 10days off!

ga nu zondag :)

pf wat een drukte. Wij maakten er wel een sport van zoveel mogelijk meisjes aan de kont te nemen en zo aan de kant te duwen om plaats te maken. Heb denk ik zo'n 30-50 lekkere reten in mijn handen gehad. Soms schat je ze helaas wel fout in :(

Ook naar zo'n R&B ding gegaan waar al die n*gers niets van respect toonden en ons al snel leken te bedreigen. K*tpubliek, ik ben toch echt wel gewoon als ik een stomp krijg dat die kerel zich excuseert of een handje komt geven. Neen meneren de n*gers lopen gewoon door en draaien zich nog niet om. Spijtig dat we daar maar met twee waren.

Dan nog paar uur lopen zoeken naar dat k*tstation en toch thuis geraakt

calibre zei:
pf wat een drukte. Wij maakten er wel een sport van zoveel mogelijk meisjes aan de kont te nemen en zo aan de kant te duwen om plaats te maken. Heb denk ik zo'n 30-50 lekkere reten in mijn handen gehad. Soms schat je ze helaas wel fout in :(

Ook naar zo'n R&B ding gegaan waar al die n*gers niets van respect toonden en ons al snel leken te bedreigen. K*tpubliek, ik ben toch echt wel gewoon als ik een stomp krijg dat die kerel zich excuseert of een handje komt geven. Neen meneren de n*gers lopen gewoon door en draaien zich nog niet om. Spijtig dat we daar maar met twee waren.

Dan nog paar uur lopen zoeken naar dat k*tstation en toch thuis geraakt
Je kunt het misschien iets genuanceerder vertellen!?:eek:

Calibre, der zijn toch genoeg dingen buiten te doen met een euh neutraal publiek :)

Terug
Naar boven