XXL Nutrition

Gentse feesten 15/07 - 24/07

• Topic Starter Topic Starter
calibre zei:
pf wat een drukte. Wij maakten er wel een sport van zoveel mogelijk meisjes aan de kont te nemen en zo aan de kant te duwen om plaats te maken. Heb denk ik zo'n 30-50 lekkere reten in mijn handen gehad. Soms schat je ze helaas wel fout in :(

Ook naar zo'n R&B ding gegaan waar al die n*gers niets van respect toonden en ons al snel leken te bedreigen. K*tpubliek, ik ben toch echt wel gewoon als ik een stomp krijg dat die kerel zich excuseert of een handje komt geven. Neen meneren de n*gers lopen gewoon door en draaien zich nog niet om. Spijtig dat we daar maar met twee waren.

Dan nog paar uur lopen zoeken naar dat k*tstation en toch thuis geraakt
Ze zouden beter dat kot in de fik steken:D

Ben juist uit mn bed...gisteren geweest....
LLLEEEEEKKKKEEEERRRREEEE WIJVEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Twas zalig :D

zeker

Manny Ribera zei:
Lekker ... lekker ... lekker....zeker gaan iedreen!!!!

En @ the R&B-lover/n**ga-hater:p;)....op Gentse Fieste gebeurt da da mensen tegen elkaarlopen, ik loop me ook geen hele avond te excuseren;)

Zwaar sfeertje...zeker gisteren...kdenk dat heel Gent daar zat (vandaag nationale feestdag;))

hahaha en gebeurt het ook dat je om je weg te banen je hand op zo'n n*ger zijn schouder zet en hem een klein duwtje geeft en meteen een stomp weerkrijgt?

Voor de rest klonk mijn verhaal trouwens wat negatief, ik heb me zeker goed geamuseerd en ga zeker weer (waarschijnlijk zal het wel wachten worden tot volgend jaar) Sfeer was lekker ontspannen en er waren leuke plaatsen. Ik ken Gent ook totaal niet dus we kwamen vaak voor verrassingen te staan. Door vier wijfjes aan te spreken en te volgen kwamen we aan dat zwembad met die n*gers, door wat andere mensen te volgen kwamen we plots op een pleintje waar er optredens geweest waren en er massa's volk in het gras zat te chillen. Zeer gezellig.

ben gisteren geweest en vandaag lekker de ganse dag zwaar liggen sterven op de zetel

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga morgen mss eens gaan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the better dayz zei:
Ben juist uit mn bed...gisteren geweest....
LLLEEEEEKKKKEEEERRRREEEE WIJVEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Twas zalig :D

Daar heb je een punt.

Ben intussen ook al 2x geweest , en r lopen lekkere meiden rond in Gent.
Zeer zeker.

4x geweest :) maar ik woon er slechts 25 minuten fietsen van dus best handig.

Ondertussen ook al enkele keren langsgeweest, en 't is toch een belevenis. Altijd handig als je maar tien minuutjes moet lopen van aan je appartement om in het feestgedruis te zitten :D . Volgend jaar mogen er wel enkele graadjes af, ben niet zo'n fan van tropische temperaturen in de binnenstad.

Geweest naar Polé Polé, veel ambiance en enorm veel lekkere italiaans getinte wijven! ORLY! en strakke negerinnekonten die waren echt nie te doen.

10 days off day 4 was echt sucken man voor dood! Blijkbaar gaat daar niet veel volk meer naar toe, en 20 euro daarvoor dokken vond ik lichtjes enorm veel. Echt wel.

Volgend schrappen maar want Polé Polé was veel geestiger.

Terug
Naar boven