AndroidHealthClinic

Geordie Shore VS Jersey Shore

Peiling Peiling Jersey Shore of Geordie Shore

• Jersey Shore

Stemmen: 16 53,3%
  • Geordie Shore

Stemmen: 14 46,7%

• Totaal stemmers
    30

lesevke

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Titel zegt het al, welke vinden jullie het beste.
Ik zelf vind Jersey Shore 1000maal beter dan Geordie Shore...

Allebei mindless entertainment die voor mij daarom even goed zijn.

Niet te zegge nu al imo. Vond ronnie en pauly van JS wel sick. Vind dat ze bij GS maar een t*ring irritant accent hebbe en ****ing overdreve alles doen.

Zeg toch imo. Ben nu 1e aflevering pas aant kijke, snappie.

Sowieso Jersey. Heb gs maar 2 seizoenen gekeken, misschien dat ik de rest nog eens ga bekijken binnenkort, nu Jersey is afgelopen.

Geordie>Jersey

Heb ze allemaal al gezien.

Gewoon vermakelijk.

Ook allemaal al gezien , vind jersey shore iets leuker maar de laatste seizoenen zijn wel een stuk minder omdat ze steeds dezelfde cast houden. Geordie vind ik iets minder grappig maar er gebeurt wel wat meer als in laatste seizoenen js.

• Topic Starter Topic Starter
GS heeft echt een k*t accent! bah,,,

Moeilijk te zeggen, ik zou gaan voor GS omdat JS al zo lang niet meer leuk is..
Maar met geordie heb ik het ondertussen ook wel gezien

Het is eigenlijk altijd hetzelfde, de eerste 1 of 2 seizoenen zijn leuk maar daarna zijn ze zo bekend/rijk en hier gedragen ze zich dan ook naar :o

Elk seizoen een nieuwe cast zou veel interessanter zijn maarja daar is natuurlijk niet zoveel geld mee te verdienen

GS gisteren dus gemist, straks even episode downloaden.

Alle 2 de series slaan gewoon nergens op en zijn te slecht voor woorden, maar ik blijf het toch leuke entertainment vinden.

Ik kijk graag naar domme mensen op tv :D

moeilijk te zeggen, ik zou gaan voor gs omdat js al zo lang niet meer leuk is..
Maar met geordie heb ik het ondertussen ook wel gezien

het is eigenlijk altijd hetzelfde, de eerste 1 of 2 seizoenen zijn leuk maar daarna zijn ze zo bekend/rijk en hier gedragen ze zich dan ook naar :o

elk seizoen een nieuwe cast zou veel interessanter zijn maarja daar is natuurlijk niet zoveel geld mee te verdienen

+1

Geordie shore is raar de jongens lijken homo en de meisjes zonder make up zijn net kerels met hun rare accent wat kapot irritant is. Zitten af en toe wel grappige momenten tussen maar die opmerkingen slaan nergens op. Guido's en Guidettes ownen geordiess. Doe mij ma Jersey Shore.

Geordie shore

Geordie shore is veel beter

There's no shore like the Jersey Shore!

War ies poll?

Terug
Naar boven