XXL Nutrition

gepijpt en daarna genaait

stom wijf

Die gast was reeds eens veroordeeld voor zedendelicten en toch nog agent zijn? Zoiets kan alleen in België.

Mocht ik agent zijn (iets wat nooit ofte nimmer zal gebeuren) en ik hou een lekker wijf tegen voor snelheid of whatever dan zou ik het ook niet laten maar ik zou het wel slimmer aanpakken: ik zou een afspraak met haar maken buiten de diensturen en haar simpelweg verleiden zodat ze steeds opnieuw wil ppen en genaaid worden:D

a1s zei:
Zal vast niet de enige zijn waarbij hij dit geflikt heeft. Wel lache natuurlijk, bijv. 18 jarige meiden die dronken achter het stuur zitten je laten ppen omdat je anders hun rijbewijs inneemt:p

Weer eens wat anders dan een blaastest nietwaar?;)

wat een gelul!! hij heeft haar toch niet gedwongen, ze deed het vrijwilllig. Kijk dat i op straat wordt gezet kan ik begrijpen maar de nor in?

Wat als zij zegt dat zij dat voorstelde om hem te bevredigen in ruil voor een seponering? Hoe gaat zij dat bewijzen, dat ze dat niet gedaan heeft. En idd, zoals hardgainers zegt, ze heeft het uit vrije wil gedaan.

Het toppunt zou zijn, als de desbetreffende agent de volgende dag in de krant leest dat het niet een vrouw was, maar een travestiet die op weg was naar huis.

Onbetaalbaar.

point is..she's still a HO... een vrouw met enig zelfrespect, neemt gewoon de boete in ontvangst en geeft hem vervolgens aan voor zijn oneervolle voorstel!

Die spiertje toch...

haha wel te grappig !

Sorry, maar ze zegt alleen dat zijn telefoon afging. Niet erg overtuigend bewijs lijkt me!

partysander zei:
Sorry, maar ze zegt alleen dat zijn telefoon afging. Niet erg overtuigend bewijs lijkt me!

Telefoon ging af, hij had dienst, bevond zich in de buurt (kunnen ze dus controleren omdat hij die tel bij zich had), misschien nog wat zaad in dat wijf d'r haar of op haar kleren...etc etc.

Wat een k*thoer is dat dan geweest.:tomato:
Blijkbaar totaal geen zelfrespect,
Ze had die boete ook kunnen betalen

axestream zei:
Ik weet niet hoe ze het in België doen, maar in andere landen krijgen ze wel een beschermde status.

Hier in Belgie niet, enkele maanden geleden zat ik enkele weken in dezelfde gevangenis dan die agent van zone Rupel die er zit wegens corruptie. Ik heb gezien dat hij op de wandeling in elkaar geslagen werd.

slim hoor van die vrouw, even hoereren, boeten kwijt, en ook die vent(om dat het niet lekker was) in de bak:rolleyes: .

eigelijk zouden ze die sl*t dubbel moeten naaie. en haar rijbewijs intrekken en een vette boeten.

als ze het dan niet kan betalen. gewoon een week lang echt voor h**r neerzetten.

Zeberdie zei:
Hier in Belgie niet, enkele maanden geleden zat ik enkele weken in dezelfde gevangenis dan die agent van zone Rupel die er zit wegens corruptie. Ik heb gezien dat hij op de wandeling in elkaar geslagen werd.

Ach op zich een goede reden voor agenten om geen gekken dingen te doen. :D

Metal_Wolf zei:
Laten we het eens omdraaien, als een vrouwelijke agente jullie aanhoudt omdat je 51 km te hard hebt gereden en je je rijbewijs moet inleveren tenzij je haar een keer goed neemt ofzo, zouden jullie nee zeggen?

Dan achteraf natuurlijk wel naar de politie gaan he :evil:

Eerst wel inderdaad, en dan het op psychische schade gooien ;)

axestream zei:
Telefoon ging af, hij had dienst, bevond zich in de buurt (kunnen ze dus controleren omdat hij die tel bij zich had), misschien nog wat zaad in dat wijf d'r haar of op haar kleren...etc etc.

Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar wat als oom agent haar gewoon een waarschuwing gegeven heeft en zij vervolgens er een mooi verhaaltje van maakt :rolleyes:

Terug
Naar boven