- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tommyboy zei:achteraf nog eens naar haar huis gaan als het bevalt ja![]()

Om rijbewijs invordering te voorkomen, tuurlijkaxestream zei:

Lauw zei:naar de politie gaan? Dat moet je pas doen als ze weigert zich nog een keer door je te laten nemen...![]()

a1s zei:Zal vast niet de enige zijn waarbij hij dit geflikt heeft. Wel lache natuurlijk, bijv. 18 jarige meiden die dronken achter het stuur zitten je laten ppen omdat je anders hun rijbewijs inneemt![]()

axestream zei:Ik weet niet hoe ze het in België doen, maar in andere landen krijgen ze wel een beschermde status.

partysander zei:Sorry, maar ze zegt alleen dat zijn telefoon afging. Niet erg overtuigend bewijs lijkt me!
axestream zei:Ik weet niet hoe ze het in België doen, maar in andere landen krijgen ze wel een beschermde status.
XLarge zei:Wat een k*thoer is dat dan geweest.![]()
Blijkbaar totaal geen zelfrespect,
Ze had die boete ook kunnen betalen

Zeberdie zei:Hier in Belgie niet, enkele maanden geleden zat ik enkele weken in dezelfde gevangenis dan die agent van zone Rupel die er zit wegens corruptie. Ik heb gezien dat hij op de wandeling in elkaar geslagen werd.

Metal_Wolf zei:Laten we het eens omdraaien, als een vrouwelijke agente jullie aanhoudt omdat je 51 km te hard hebt gereden en je je rijbewijs moet inleveren tenzij je haar een keer goed neemt ofzo, zouden jullie nee zeggen?
Dan achteraf natuurlijk wel naar de politie gaan he![]()

axestream zei:Telefoon ging af, hij had dienst, bevond zich in de buurt (kunnen ze dus controleren omdat hij die tel bij zich had), misschien nog wat zaad in dat wijf d'r haar of op haar kleren...etc etc.