MuscleMeat

geranamine

Rooobin

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Waarschuwing aan sporters die in aanmerking komen voor dopingcontroles:
De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat zij geen supplementen mogen gebruiken die geranamine (1,3 dimethylamylamine) bevatten.

deze tekst staat bij unleash v3, weet er iemand hoelang deze stof in het bloed blijft?

Weet niet hoe belangrijk de sport voor je is die je beoefend maar het zou mij iig niet waard zijn om geschorst voor te worden.

Geranamine in trainingen helpt niet zoveel extra denk ik op basis van het middel een paar keer genomen te hebben. Het geeft een energie stoot maar geen lange termijn voordeel. Het is een stimulantia, werkt ter plekke en tijdens een wedstrijd kan je het dus niet nemen. En qua energie stoot, 400-600mg caffeine tabs werkt net zo goed.

Weet niet hoe belangrijk de sport voor je is die je beoefend maar het zou mij iig niet waard zijn om geschorst voor te worden.
+1

Geranamine in trainingen helpt niet zoveel extra denk ik op basis van het middel een paar keer genomen te hebben. Het geeft een energie stoot maar geen lange termijn voordeel. Het is een stimulantia, werkt ter plekke en tijdens een wedstrijd kan je het dus niet nemen. En qua energie stoot, 400-600mg caffeine tabs werkt net zo goed.
Heeft caffeine niet het nadeel snel voor een crash te zorgen?

Anyway, ik zou niet te snel zeggen dat het niet zo uitmaakt. Pep geeft ook een energie stoot voor niet al te lange termijn, maar ik denk dat als jij volgende week eventjes mag zeiken dat het gedaan is.

Nemen ze trouwens geen haarmonsters? Daar kan je toch vet veel uit opmaken?

Als jij echt dopingtests hebt zou ik het vermijden, zo goed is dat spul niet.
Kan je beter caffeine nemen zoals eerder gezegd, hoor zelf dat mensen van geranamine harder crashen.

• Topic Starter Topic Starter
ikzelf moet geen dopingcontroles ondergaan, maar wel een vriend van me die unleash v3 nu gaat gebruiken. echter pas als het voetbalseizoen terug begint dus nu kan die 2 maanden lekker trainen op dat spul

Dit zou een sticky moeten worden, ikzelf heb 2 jaar schorsing aan mn broek terwijl ik dacht dat ik legaal bezig was :mad:

Verder heb ik er geen idee van hoelang dit opspoorbaar blijft

• Topic Starter Topic Starter
Heeft caffeine niet het nadeel snel voor een crash te zorgen?

Caffeine heeft een halfwaardetijd van zo 5 uur, als je dat een beetje plant heb je toch geen crash onder een wedstrijd? Caffeine tabs is denk ik het enige prestatieverhogende middel wat je met doping controle effectief kan nemen.

De halfwaarde tijd van Geranamine ken ik niet maar mijn ervaring is dat het niet lang werkt. Kon het nog laat in de middag nemen waar ik die andere verboden stimulant (die ik alleen in de AS sectie mag noemen) niet meer nemen kon op dat tijdstip ivm slaapproblemen.

Dit zou een sticky moeten worden, ikzelf heb 2 jaar schorsing aan mn broek terwijl ik dacht dat ik legaal bezig was :mad:

Verder heb ik er geen idee van hoelang dit opspoorbaar blijft

Max klote man, door geranamine??
Heb zelf ook wel caps thuis waar dat spul in zit, samen met caffeine/schizandra+nog wat andere zooi. Heb niet echt het gevoel dat die dingen heftig zijn. Neem er rustig 3/4 in één keer voor een lekker energiek gevoel maar heb niet het idee dat het echt helpt om te knallen in de sportschool..

Body en fit shop?
Zit ook niet zoveel caffeine in...

jup:

100mg caffeine
20mg geranamine
2,5 mg vinpocetine
1 mg schizandra

3/4 is lekker. Hoe is de Energize van XXL of AMP van ergopharm?

Verdomme zeg, een 2 jaar ban voor dit? Ik had geen idee dat het verboden is. Momenteel gebruik ik E-911 van LG. Kwam er dus net achter dat het "geranium oil extract" dat erin zit, geranium is. Echt ****ed dit zeg.

STICKY HIEROVER GEWENST
met een lijst of zo :p en wat info

Ik wil dit graag even bumpen. Dit is toch echt redelijk belangrijk. Iemand enig idee hoe lang dit zichtbaar is? Ik zou ook graag info willen over -waarom- dit eigenlijk illegaal is om te gebruiken?

Ik wil dit graag even bumpen. Dit is toch echt redelijk belangrijk. Iemand enig idee hoe lang dit zichtbaar is? Ik zou ook graag info willen over -waarom- dit eigenlijk illegaal is om te gebruiken?

Ben ook wel geinteresseerd bij de gedachte achter de 'ban' op dit product.. zo boeiend is het namelijk niet (vind ik persoonlijk...)

BUMP
Niemand???

Volgens mij is geranamine zelf niet eens verboden. Maar het laat sporen achter van stoffen die wel in verboden middelen zitten waardoor het dus niet na te gaan is wat je hebt gebruikt. Naar mijn weten dan.

ik had laatst (zaterdag) toen het toch niet zo vreselijk warm was 40 a 50 mg geranamine op en toen moest ik de post lopen, maar wat was dat zweten zeg mijn t-shirt was doorweekt en ik liep heel rustig.

en achteraf had ik weer zo'n crash van dat spul licht in mijn hoofd en gewoon slecht voelen

Terug
Naar boven