Fitness Seller

Geschikte kuur?

goldsgym1993

Novice
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Beste bbers.
ik heb een keer een dbol/test e kuur geprobeerd maar heb hierdoor puff nippels en beetje gyno aan overgehouden. je ziet dit als ik een t-shirt draag.
buiten dat ik zoek een geschikte kuur waarbij er geen gyno ontwikkeld word.
heeft iemand tips voor geschikte kuren? die ik zou kunnen doen.
om zo min mogelijk tot geen gyno te ontwikkelen.
MVG Golds.

dan kan je het beste aan een lean, kneiterhard (lees: look) kuurtje denken. dbol, test, en deca (vooral hoge doses) zijn toch meestal wel als zout in de wond strooien voor gyno. ook per persoon verschillend natuurlijk.

met middelen als bijv.; test, mast, tren, winny, primo, sust etc. moet wel een kuurtje in elkaar te bakken zijn lijkt me waarvan de kans nihil is dat je gyno zich verder ontwikkeld.

sust en nihil kans op gyno? :scratch:

Gewoon kuren en een ai mee laten lopen.

• Topic Starter Topic Starter
maar wat zou dan het beste kuur voor mij zijn?
want ik heb me eerste kuur ook nie afgemaakt,
wat is het beste kuut meeste gains, en zo min mogelijk de gyno verder ontwikkelt.

maar wat zou dan het beste kuur voor mij zijn?
want ik heb me eerste kuur ook nie afgemaakt,
wat is het beste kuut meeste gains, en zo min mogelijk de gyno verder ontwikkelt.

doe zelf ook eens wat jongen hahah, moet niet gekker worden. maar als je je eerste kuur niet afgemaakt heb hoe serieus ben je er dan mee bezig gap.

• Topic Starter Topic Starter
doe zelf ook eens wat jongen hahah, moet niet gekker worden. maar als je je eerste kuur niet afgemaakt heb hoe serieus ben je er dan mee bezig gap.

ik maakte hem niet af omdat het toch me eerste kuur was, en dat de gyno mij toch een beetje afschrikte en daarom stopte ik ermee man.

Hoeveel weken gelopen die eerste kuur als ik uit nieuwsgierigheid vragen mag?

Wk 1-16 test 250
Wk 1-16 primo 800

Wat een reacties en wat een voorstellen hier.... Als Metos al zei ai mee laten lopen. Test + primo (250-500) beste optie denk ik.

Tren en deca daar in tegen vermijden.

Aromatiserende aas niet stacken.

Hou het bij test e 500mg ew. En ai bij de hand hebben wnr t optreed.

Terug
Naar boven